11 תשובות
אני לא באמת חושבת שהוא יגע בך כי הוא מאמן
אבל ברור שזה פחות נעים כזעושים תנועות ואת עם טיץ ואם את מלחתכילה רוצה בת כי מרגיש לך יותר נעים אז ברור שאת צודקת
לפי דעתי עדיףללכת לחוג רק של נשים,הרבה פעמים לא מרגישים בנוח עם גברים
עדיף לך להקשיב לחברה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
למה להקשיב לה? תני הסבר.
אנונימית
שואל השאלה:
אני אעשה סקוואט לא נכון, הוא ייגע ויסדר
אני טועה??
אנונימית
כי זה גברים, הוא יסתכל עליך בצורה מוזרה ואת עלולה להתעורר שיכורה בבית של זר חצי ערומה
אנונימית
שואל השאלה:
באיזה צורה?
אנונימית
שואל השאלה:
מה הכוונה?
אנונימית
בצורה מינית
אנונימית
שואל השאלה:
נו מה שאני אמרתי
אז למה להקשיב לחברה?
אנונימית
שואל השאלה:
החברה אומרת שזה העבודה שלו והוא לא יעשה לי כלום ולא יחשוב על כלום
אבל זה כמו שאני אהיה מאמנת ויבוא גבר נאה עם שרירים וזה
איך לא אסתכל
מה אנחנו בלי עיניים
אנונימית