10 תשובות
תלוי במודעה, הרוב בין 1000-1500
חברה שלי קנתה אייפון 11 מיד שניה פעמיים. והטלפון שלה תקין לגמרי
חברה שלי קנתה אייפון 11 מיד שניה פעמיים. והטלפון שלה תקין לגמרי
אני יכולה להעיד על עצמי שממש בעוד כמה ימים אני מחליפה לאייפון חדש ואני מתכוונת למכור את שלי ביד שנייה.
אני אומרת באמת בשיא הכנות שהטלפון שלי הוא ממש חדש.
שום דבר לא התקלקל אפילו פעם אחת, הטלפון מעולם לא נכנס למעבדה, והוא נראה כאילו רק קניתי אותו.
אבל שוב, זה אני יכולה רק להעיד על עצמי, אני לא יודעת מה לגבי שאר הטלפונים.
אם את במקרה מאזור הדרום אפשר להישאר בקשר ובשמחה אמכור לך את האייפון 11 שלי.
(הוא בצבע סגול פסטל)❤
אני אומרת באמת בשיא הכנות שהטלפון שלי הוא ממש חדש.
שום דבר לא התקלקל אפילו פעם אחת, הטלפון מעולם לא נכנס למעבדה, והוא נראה כאילו רק קניתי אותו.
אבל שוב, זה אני יכולה רק להעיד על עצמי, אני לא יודעת מה לגבי שאר הטלפונים.
אם את במקרה מאזור הדרום אפשר להישאר בקשר ובשמחה אמכור לך את האייפון 11 שלי.
(הוא בצבע סגול פסטל)❤
אז למה את מוכרת אותו? להתחדש?^
כן,
אני נורא נדלקתי על האייפון 14 פרו מקס ואני פשוט חייבת את הטלפון הזה.
חסכתי במשך מלאא זמן
אני נורא נדלקתי על האייפון 14 פרו מקס ואני פשוט חייבת את הטלפון הזה.
חסכתי במשך מלאא זמן
תתחדשיי^
שואל השאלה:
^^^ איך אוכל ליצור איך קשר??
^^^ איך אוכל ליצור איך קשר??
תודה רבה :)
ברגע שאפרסם את המודעה ביד שניה אני אעדכן כאן, אני קודם כל מחכה לראות שכל הדברים שלי מהאייפון הזה יעברו לחדש, ואז אעשה לו איפוס לגמרי ואעדכן כאן.❤
ברגע שאפרסם את המודעה ביד שניה אני אעדכן כאן, אני קודם כל מחכה לראות שכל הדברים שלי מהאייפון הזה יעברו לחדש, ואז אעשה לו איפוס לגמרי ואעדכן כאן.❤
שואל השאלה:
סבבה, אבל בערך בכמה תמכרי?
סבבה, אבל בערך בכמה תמכרי?
אני מאמינה שאקח עליו בסביבות ה-1,300
אהבה שלי אבל למה לדלג
באותו הנושא: