89 תשובות
לא
אנונימית
יהודי לא רוצח אף אחד.
יהודי לא רוצח נקודה
אלא אם כן זה מתוך הגנה עצמית
אלא אם כן זה מתוך הגנה עצמית
אממ כן כנראה
כן, אבל לצערי היו מלא מקרים שזה קרה
אנונימית
לא רוצחים אף אחד חוץ ממחבלים אונסים ומטרידנים ❤
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי שרצחו 6 מיליון מאיתנו זה פשוט בושה אם יהודים ירצחו בעצמם יהודים
אחרי שרצחו 6 מיליון מאיתנו זה פשוט בושה אם יהודים ירצחו בעצמם יהודים
אף אחד לא אמור לרצוח אף אחד בלי סיבה מספיק חמורה לעשות את זה.
בן אדם לא רוצח בן אדם.
שואל השאלה:
לדעתי, עבירה שבה יהודי רוצח יהודי חמורה הרבה יותר מבנאדם רוצח בנאדם
יש 8 מיליארד בני אדם ויש אנסים בזויים וכדומה
אבל נשארו כמה מיליונים יהודים בודדים בעולם ואם נרצח אחד את השני לא יהיה יותר עם ישראל
לדעתי, עבירה שבה יהודי רוצח יהודי חמורה הרבה יותר מבנאדם רוצח בנאדם
יש 8 מיליארד בני אדם ויש אנסים בזויים וכדומה
אבל נשארו כמה מיליונים יהודים בודדים בעולם ואם נרצח אחד את השני לא יהיה יותר עם ישראל
אנסים, רוצחים, מחבלים, הם לא בני אדם.
אני לא חושבת שזה קשור ליהודי לא יהודי, כולנו בני אדם אחרי הכל.
אני לא חושבת שזה קשור ליהודי לא יהודי, כולנו בני אדם אחרי הכל.
אוקי עכשיו אני קולטת את הסתירה במה שאמרתי חחחח
מה שהתכוונתי שכולנו בני אדם ללא קשר לדת, צבע, מין, מגזר.
מה שהתכוונתי שכולנו בני אדם ללא קשר לדת, צבע, מין, מגזר.
לא,
ליהודי אסור לרצוח יהודי,ערבי, מוסלמי, נוצרי.
אסור לאף אחד לרצוח לא משנה מה הדת שלך !
ליהודי אסור לרצוח יהודי,ערבי, מוסלמי, נוצרי.
אסור לאף אחד לרצוח לא משנה מה הדת שלך !
ברור
יהודי לא רוצח אף אחד ואף אחד לא רוצח אף אחד. קיצור אנשים לא צריכים להרוג.
לא צריך לרצוח בלי קשר ללאום.
מסכימה!! זה שנאת חינם!
אף אחד לא רוצח אף אחד
אה ויהודי שרוצח לא יהודי זה תקין? זה המציאות שאתה מעדיף?
וזה לא נכון, יהודי כן רוצח יהודי כגון מקרי רצח של אלימות במשפחה.
לא הכל בחיים תלוי בכן יהודי ולא יהודי
נמאס הצורת חשיבה הזאת
וזה לא נכון, יהודי כן רוצח יהודי כגון מקרי רצח של אלימות במשפחה.
לא הכל בחיים תלוי בכן יהודי ולא יהודי
נמאס הצורת חשיבה הזאת
אני בעד שסיסמאות לפח.
אנונימי
איזה שטויות ברור שיהודים רוצחים יהודים
בחיים לא שמעתם על רוצחים? מחבלים? כן יש מחבלים יהודים תתפלאו אבל יש
בכל מקרה יהודים עושים אותו דבר כמו כל שאר בני האדם חלק פושעים חלק לא
נראלכם שאין רוצחים יהודים? שאין אנסים יהודים? יש הכל מהכל, לחשוב בגלל שאנחנו יהודים זה לא קיים אצלנו - בורות
בחיים לא שמעתם על רוצחים? מחבלים? כן יש מחבלים יהודים תתפלאו אבל יש
בכל מקרה יהודים עושים אותו דבר כמו כל שאר בני האדם חלק פושעים חלק לא
נראלכם שאין רוצחים יהודים? שאין אנסים יהודים? יש הכל מהכל, לחשוב בגלל שאנחנו יהודים זה לא קיים אצלנו - בורות
^
ברור שיהודים רוצחים יהודים אחרים, חשבתי שהכוונה של המשפט היא שיהודי לא אמור לרצוח יהודי.
ברור שיהודים רוצחים יהודים אחרים, חשבתי שהכוונה של המשפט היא שיהודי לא אמור לרצוח יהודי.
^^^^^^^^
גזענות והכללה.
אי אפשר לשפוט מישהו על פי הדת שלו, הגזע שלו, הלאום וכו'
יש גם יהודים רוצחים.
גזענות והכללה.
אי אפשר לשפוט מישהו על פי הדת שלו, הגזע שלו, הלאום וכו'
יש גם יהודים רוצחים.
אדם לא רוצח אדם, זה מתחיל ונגמר בזה.
כמובן, יש מקרים ספציפיים יותר, אבל הנקודה ברורה.
כמובן, יש מקרים ספציפיים יותר, אבל הנקודה ברורה.
תספר על זה לרבין
רצח באופן כללי זה דבר אסור ונורא
כבוד אמור להיות לא רק בין יהודי ליהודי, אלא בין כולם בעולם הזה
כבוד אמור להיות לא רק בין יהודי ליהודי, אלא בין כולם בעולם הזה
^^^^^אדם בהחלט רוצח אדם.ממתי אדם לא רוצח אדם?
שואל השאלה:
הכוונה שלי זה שיהודי לא אמור לרצוח יהודי.
כמובן שגם אדם רגיל לא אמור לרצוח אדם רגיל אבל במיוחד יהודים כי נרצחנו כבר 6 מיליון אז אם נמשיך לרצוח את עצמנו בסוף לא יהיו יהודים.
הכוונה שלי זה שיהודי לא אמור לרצוח יהודי.
כמובן שגם אדם רגיל לא אמור לרצוח אדם רגיל אבל במיוחד יהודים כי נרצחנו כבר 6 מיליון אז אם נמשיך לרצוח את עצמנו בסוף לא יהיו יהודים.
אם זו הייתה הכוונה הוא היה רושם יהודי לא ירצח יהודי או משהו יותר ספציפי כמו יהודי לא אמור לרצוח יהודי^8
מסכים
יהודי הורג רק במקרה של הגנה עצמית - סכנת חיים
אגב, אפילו על פי התורה - בזמן שאין סנהדרין, לא הורגים אף יהודי, אלא אם כן הוא מאיים עליך. וכשמדובר במי שיש לו דין "רודף" - מי שיודעים בבירור שעומד לרצוח יהודי אחר שאסור לו, קיימת חובה על כל אחד שרואה אותו - להרוג אותו מיד.
לא מבין על מה המינוסים
מה קשור? אף אחד לא מספיק דפוק כדי להשאיר בחיים רוצח בפעולה!
יהודי הורג רק במקרה של הגנה עצמית - סכנת חיים
אגב, אפילו על פי התורה - בזמן שאין סנהדרין, לא הורגים אף יהודי, אלא אם כן הוא מאיים עליך. וכשמדובר במי שיש לו דין "רודף" - מי שיודעים בבירור שעומד לרצוח יהודי אחר שאסור לו, קיימת חובה על כל אחד שרואה אותו - להרוג אותו מיד.
לא מבין על מה המינוסים
מה קשור? אף אחד לא מספיק דפוק כדי להשאיר בחיים רוצח בפעולה!
אם זו הייתה הכוונה שלך היה יותר נוח אם זה היה ספציפי יותר, פחות מבלבל
בכל מקרה המחשבה בגלל שאנחנו יהודים אז לא אמורים לעשות את זה - גם לא משהו
כתבתי למעלה זה שאנחנו יהודים לא סותר שאנחנו בני אדם^^^
בכל מקרה המחשבה בגלל שאנחנו יהודים אז לא אמורים לעשות את זה - גם לא משהו
כתבתי למעלה זה שאנחנו יהודים לא סותר שאנחנו בני אדם^^^
לא. אם אצטרך להגן על עצמי לא אחשוב פעמים אם התוקף הוא יהודי או לא
הבחור מלמעלה
ברור
זה בדיוק מה שאמרנו פה...
ברור
זה בדיוק מה שאמרנו פה...
בן אדם לא רוצח אף אחד, יש כל כך הרבה צירופי מקרים שצריכים לקרות בשביל שתחיו שזה לא יאמן ושמישהו מחליט לגזול למישהו את הדבר הזה זה נוראי
עייפה מידי
אל תצטטי רק את מה שכתוב בעשרת הדברות. תצטטי גם את מה שכתוב בשאר התורה...
מי שהורג - הורגים אותו.
אל תצטטי רק את מה שכתוב בעשרת הדברות. תצטטי גם את מה שכתוב בשאר התורה...
מי שהורג - הורגים אותו.
בן אדם לא רוצח בן אדם נקודה מה זאת השאלה הזאת
אף אחד לא רוצח אף אחד וזה בכלל לא קשור ליהודים או לא,
כולם בני אדם.
כולם בני אדם.
בן אנוש לא לוקח חיים לאף בן אנוש אחר.
יהודי לא רוצח אף אחד. בסופו של יום כולם בני אדם
בן אדם לא רוצח אף אחד .
יהודי כל בן אדם רוצח גם מבעיות פסיכולוגיות גם מנפשיות מנטליות ועוד.....אל תהיו נאיבים
לא
זה שהיהדות היא הדת הכי טובה קדושה ולא משנה מה, זה לא משפיע על הלב של אנשים. יש יהודים נוראיים ומגעילים שירצחו יהודים, מוסלמים, נוצרים ועוד.. הדת לא משנה, זה תלוי בבן אדם עצמו.
חס וחלילה לא מזלזלת בשום דת ואמונה
זה שהיהדות היא הדת הכי טובה קדושה ולא משנה מה, זה לא משפיע על הלב של אנשים. יש יהודים נוראיים ומגעילים שירצחו יהודים, מוסלמים, נוצרים ועוד.. הדת לא משנה, זה תלוי בבן אדם עצמו.
חס וחלילה לא מזלזלת בשום דת ואמונה
אם אהיה בסיטואציה הזאת העובדה שמי שמולי יהודי לא תמנע ממני לעשות את זה
יהודים(אנחנו) הם גם בני אדם שעושים טעויות
שמדי פעם נולדים עם בעיות נפשיות ופסיכולוגיות אין מה לעשות אם זה
שמדי פעם נולדים עם בעיות נפשיות ופסיכולוגיות אין מה לעשות אם זה
יהודי לא רוצח בכללי
יהודי לא רוצח אף אחד
יהודי לא רוצח בכללי
לא.
האקס שלי יהודי והוא רצח מישהו יהודי.
היום הןא בכלא
האקס שלי יהודי והוא רצח מישהו יהודי.
היום הןא בכלא
זה רק האקס שלך יש מלא רוצחים שהם לא יהודיים
מה
אף אחד לא רוצח אף אחד לא משנה אם זה יהודי הורג מוסלמי טו מוסלמי הורג יהודי יש חוק לא להרוג זה קשור לכולם
אף אחד לא רוצח אף אחד לא משנה אם זה יהודי הורג מוסלמי טו מוסלמי הורג יהודי יש חוק לא להרוג זה קשור לכולם
לך תדע אוליי החליט
לדעתי לא צריך בכלל לרצוח בלח קשר ליהודי או לא אבל מחבלים אפשר
אנונימי
כן. אנחנו אחים.
אף אדם לא רוצח אף אדם
בן אדם לא רוצח בן אדם
נמאס לי מהיהודים שעפים על עצמם ,
יש יהודים רוצחים, יש יהודים חארות, ויש יהודים אנסים, יהודים כן רוצחים יהודים,
יהודים רוצחים,
לא חסרים יהודים כאלה,
מה זה יהודי לא רוצח?
יש המון יהודים שרוצחים לא חסר אז חאלס
יש יהודים רוצחים, יש יהודים חארות, ויש יהודים אנסים, יהודים כן רוצחים יהודים,
יהודים רוצחים,
לא חסרים יהודים כאלה,
מה זה יהודי לא רוצח?
יש המון יהודים שרוצחים לא חסר אז חאלס
אף אחד לא רוצח אף אחד
לא רוצחים אף אחד נקודה
אדם לא רוצח אדם
יהודי לא רוצח אף אחד. וכנל לכל בין אנוש בעולם הזה.
מה- יש יותר מידי סיפורים שבהם יהודי רוצח יהודי אי אפשר להתכחש לזה...
כל מקרי הרצח במשפחה?
יהודי על יהודי זה בדיוק כמו בן אדם על בן אדם בסופו של דבר הדת לא אומרת כלום על הבן אדם לא משנה מה אתם אומרים. תסתכלו על הנתונים
כל מקרי הרצח במשפחה?
יהודי על יהודי זה בדיוק כמו בן אדם על בן אדם בסופו של דבר הדת לא אומרת כלום על הבן אדם לא משנה מה אתם אומרים. תסתכלו על הנתונים
תלוי, אם זה הקם להורגך השקם להורגו אז אין ברירה כל כך
אנונימית
אדם לא רוצח אדם.
בן אדם לא רוצח בן אדם
זה שבן אדם יהודי לא הופך אותו לאיזה צדיק גדול, שאם הוא רוצח אז בגלל שהוא יהודי זה פתאום לא נחשב
מישהו זוכר מה קרה עם רבין?
יהודי ויהודי, יגאל עמיר רצח, רבין נרצח
שניהם יהודים, אז מה פתאום יגאל לא רוצח?
וזאת רק דוגמה אחת
מישהו זוכר מה קרה עם רבין?
יהודי ויהודי, יגאל עמיר רצח, רבין נרצח
שניהם יהודים, אז מה פתאום יגאל לא רוצח?
וזאת רק דוגמה אחת
לא בהכרח, קודם כל אני חושבת שלא צריך לרצוח אף אחד אלה אם כן זה הגנה עצמית.
אני חושבת שאם מישהו מסכן את החיים שלך או פוגע בך ברמה שאין לך דרך אחרת להנצל אז כן להרןג.
אני חושבת שאם מישהו מסכן את החיים שלך או פוגע בך ברמה שאין לך דרך אחרת להנצל אז כן להרןג.
חד משמעית
נשמע פשיסטי
אני חושבת שבן אדם לא רוצח בן אדם לא משנה מה הדת
ערביה מותר לרצוח רק ערביה לא ערבים הם חתיכים
אנונימי
לא , בנדאם לא רוצח אף אחד
לאף אחד אין זכות לקחת חיים לא בשביל כסף, לא בשביל שליטה ועסקים ולא בשביל כבוד...
מי שלוקח חיים, פוגע באחרים לבצע כסף וכוח זה פושעים ואנשים לא בוגרים באופי שלהם שלא מסוגלים להתמודד עם בעיות בדרך מתורבתת ונכונה
לאף אחד אין זכות לקחת חיים לא בשביל כסף, לא בשביל שליטה ועסקים ולא בשביל כבוד...
מי שלוקח חיים, פוגע באחרים לבצע כסף וכוח זה פושעים ואנשים לא בוגרים באופי שלהם שלא מסוגלים להתמודד עם בעיות בדרך מתורבתת ונכונה
מה קשור
כאילו שזה בסדר שאנשים ירצחו בכללי
יהודי אמיתי לא צריך לרצוח. אף בן אדם לא צריך לרצוח.
הסיבה היחידה (הטובה) להרוג מישהו זה בשביל הגנה מסיכון מיידי אמיתי.
הסיבה היחידה (הטובה) להרוג מישהו זה בשביל הגנה מסיכון מיידי אמיתי.
עד שאני מגיע לא
אידיאלית? ברור
פרקטית זה לא המצב יש כאלה שרוצחים
פרקטית זה לא המצב יש כאלה שרוצחים
לא מסכימה
היו הרבה מקרים חיים שלי
היו הרבה מקרים חיים שלי
אבל בעקרון לא צריך לרצוח נקודה
לא מבין את השאלה.
ליהודי אסור לרצוח יהודי, אסור לו לרצוח גוי, וגם להרוג סתם בעלי חיים אסור.
האם יש יהודים שרוצחים? כן, זאת המציאות. אבל זה רע.
ליהודי אסור לרצוח יהודי, אסור לו לרצוח גוי, וגם להרוג סתם בעלי חיים אסור.
האם יש יהודים שרוצחים? כן, זאת המציאות. אבל זה רע.
למה כמעט אף אחד לא עונה על השאלה? השאלה היא כזו: "יהודי לא אמור לרצוח יהודי, מסכימים?" (הוא כתב בהמשך) אז איך קשורה העובדה שיש יהודים רוצחים??? הוא שאל האם יהודי אמור לרצוח יהודי, והתשובה היא לא. העובדה שיש כאלו, לא משנה את מה שאמור להיות.
השאלה גם לא דברה על כל בן אדם, אז איך קשורה העובדה שאף אחד לא אמור לרצוח באופן כללי?... הוא שאל על יהודי מסיבות שלו, ואנחנו אמורים לענות לו על מה שהוא שאל. לא להכניס דברים לא קשורים.
השאלה גם לא דברה על כל בן אדם, אז איך קשורה העובדה שאף אחד לא אמור לרצוח באופן כללי?... הוא שאל על יהודי מסיבות שלו, ואנחנו אמורים לענות לו על מה שהוא שאל. לא להכניס דברים לא קשורים.
הוא לא הזכיר את המילה 'אמור'
תראי בהמשך, הוא כתב.
מה זה משנה אם הוא כתב בהמשך אני לא אקרא את כל התשובות בשביל לענות על השאלה...
לא..
גירית
בכיף
אבל זה סתם יוצא לא קשור...
בכיף
אבל זה סתם יוצא לא קשור...
אף אחד לא רוצח
אנונימי