7 תשובות
לא, הדמוי תיאוריה זה סתם להראות איך הסימולציה עובדת.
לי שנה שעברה היה את זה אבל היה לי מבחן יום אחרי אז העדפתי ללמוד למבחן במקום לזה ונכשלתי בדמוי תיאוריה ולתיאוריה למדתי ועברתי
לי שנה שעברה היה את זה אבל היה לי מבחן יום אחרי אז העדפתי ללמוד למבחן במקום לזה ונכשלתי בדמוי תיאוריה ולתיאוריה למדתי ועברתי
שואל השאלה:
אז כאילו לדמוי תאוריה אין השפעה בכלל?
אז כאילו לדמוי תאוריה אין השפעה בכלל?
אנונימי
שואל השאלה:
כי אני לא למדתי בשיט ואני לא רוצה להיכשל בתרוריה
כי אני לא למדתי בשיט ואני לא רוצה להיכשל בתרוריה
אנונימי
^^ אצלנו הייתה חובה להגיע לדימוי כדי שנוכל לגשת לתאוריה עצמה, אבל אני לא בטוח שזה אצל כולם
אין השפעה בכלל, את מוזמנת להיכשל
חובה לגשת לדמוי כדי לגשת לתיאוריה כן, אבל אם תכשלי לא יקרה לך כלןם
^ בדיוק
באותו הנושא: