אף פעם לא מזמין אותי שהוא עם חברים שלו תמיד נוטש אותי שהוא עם חברים אחרים שלו תמיד מוריד לי מידי פעם מתעלם תמיד אני זה שיוזם משהו, למשל ללכת ביחד לבית ספר, סתם לקניון, אני תמיד זה שמציע לפעמים אומר שאני מעצבן ומציק תמיד רוצה לרעתי ( נראה לי ) שאני איתו הוא בקושי מדבר כאילו אני זה בדרך כלל מתחיל נושאי שיחה