5 תשובות
את עובד?
אנונימי
בכלל
לא עדיף אשראי אם את שואלת אותי
ואני גדול בוגר ומעדיף להשתמש בכרטיס כספומט
אנונימי
אז ויזה זה כרטיס שלחיוב עתידי
את עובדת ומקבלת משכורת ב10
זה ירד בעשירי
בגלל שאת צעירה תיקחי דיירקט זה עדיף שירד באותו הרגע
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו לפעמים אבל כל חודש רני מקבלת משכורת פשוו לא גדולה
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אנונימית