10 תשובות
כי לא יחזרו לרגיל אחרי זה
למה שתרצה לכבוש את העולם
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא? זה יפתור את כל הבעיות בעולם
אנונימי
אה-
כי מסתבר שמדינות אחרות לא רוצות שיכבשו אותן
לא זה לא זה יעשה עוד מלחמת עולם שאף אחד לא רומה
אנונימית
שואל השאלה:
היטלר לא רצה לכבוש את כל העולם, אמירה של חסר השכלה. הוא רצה לפנות מרחב מחייה במזרח אירופה לארים ולהחזיר חלק מהשטחים שאיבדו במלחמת העולם הראשונה. מכיוון שלחמו נגד רבים מהעולם הם תכננו במידה וינצחו לשתול באותם המדינות ממשלות פרו-נאציות. זה הכל
אנונימי
אה אז ממש בקטנה הוא רצה..
נכון אבל מה שהיטלר רמה לעשות בסופו של דבר זה די לכבוש את רוב העולם.
א) חוץ מי זה למה לכבוש את העולם בעייני זה שיש מדינות שונות עם שפות ותרבויות שונות זה משהו מיוחד וכיף לראות את התרביות האלה שטסים לחול.
ב) זה סתם יצור מלחמת עולם כי מין הסתם אף מדינה לא רוצה להיכבש ומלחמת עולם תפגע בהשכלה, איכות החיים, תהרוג וכוד הרבה דברים.
ג) הצבא של ארצות הברית, סין, רוסיה גומרים עליינו בשנייה.
ד) עכשיו שיש פצצות גרעיניות לא כדאי שישתמשו בהם כי זה להרוס קילומטרים שלמים בשנייה ולהרוס את הטבע.
איזה טרול