6 תשובות
אין מה לעשות יותר מדי.. יש אולי מוקד סייבר במשטרה
אנונימי
לדבר עם המשטרה הם יכולים להוריד את זה
להיות שם בשבילה, להבין שזה שזה מופץ לא אומר שצריך להשאיר אותה לבד
להפך, לעודד אותה
ולחסום את מה שמופץ
לחסום ולדווח
שואל השאלה:
אתם לא מבינים אנחנו יכולים לחסום את האנשים האלה.. אבל הם מפיצים את המידע הזה
אנונימי
אבל חסימה לא תגמר שם...
אם הם יפיצו את זה?