8 תשובות
בטח
כן ברור
אם אתה משתדל ומנסה לפעמים נופל- ברור זה לגיטימי שיהיה לך קשה.
אם אתה לא שומר שבת ומוותר על זה - לא.
אם אתה לא שומר שבת ומוותר על זה - לא.
כן
אם אתה מתאמץ לשמור את השבת, ובמגמת עליה - כן.
אם אתה בהשתדלות כן. משמע לא שברת את הכלים ופשוט ויתרת אלא יש בך עדין את הרצון ואת ההשתדלות לשמור ואתה מנסה ואפילו לא מצליח אתה כן דתי
אם אתה פשוט החלטת להפסיק לשמור לגמרי בלי שום השתדלות כי זה קשה אז לא
אם אתה פשוט החלטת להפסיק לשמור לגמרי בלי שום השתדלות כי זה קשה אז לא
לא.
באותו הנושא: