5 תשובות
אני הייתי ממשיכה להגן על חברה שלי
קודם כל כל הכבוד לך
את יוצאת פה ככ נדיבה
וטובת לב
אולי תספרי להורים?
כל הכבוד לך אל תפסיקי ותספרי למורה או להורים
1 את עושה מצווה.
2 לפעמים להלשין יעזור ולפעמים לא, כך או כך ממליץ להתפלל