5 תשובות
אני הייתי ממשיכה להגן על חברה שלי
קודם כל כל הכבוד לך
את יוצאת פה ככ נדיבה
את יוצאת פה ככ נדיבה
וטובת לב
אולי תספרי להורים?
אולי תספרי להורים?
כל הכבוד לך אל תפסיקי ותספרי למורה או להורים
1 את עושה מצווה.
2 לפעמים להלשין יעזור ולפעמים לא, כך או כך ממליץ להתפלל
2 לפעמים להלשין יעזור ולפעמים לא, כך או כך ממליץ להתפלל
באותו הנושא: