11 תשובות
מזעזע ודי לשאול על זה
שכבר חרשו עליו בסטיפס ונמאס לשמוע על זה
נורא. שואלים את זה מלא וזה די חופר. אבל כן מאוד עצוב מה שעשו לחתול מהמסכן
אנונימית
מזעזע איך מישהו מסוגל לעשות את זה
שואל השאלה:
^ באסה לך
אנונימית
מזעזע
שואל השאלה:
הכוונה בבאסה זה ל"i asked
אנונימית
אני פשוט אעתיק מה שעניתי אתמול
זה מזעזע
וסליחה אבל זה לא מאוד שונה מתעשיית הביצים למשל שגורסת אפרוחים זכרים בכמויות שעה אחרי שהם בקעו חוץ מהעובדה שכשמישהו הורג אפרוח זה בסדר אבל חתול מרעיד את כל האינטרנט
^ אבל אפרוחים נועדו בשביל שנאכל אותם , זה בכל העולם ככה , כמו ששותים חלב.
חתול לא אוכלים , כמו שלא אוכלים כלבים.
ביצים , חלב , בשר - זה נורמה.
אבל חתולים , כלבים וכו' זה לא
הם לא נועדו כדי שנאכל אותם! כמו שחלב של פרות לא נועד לבני אדם
קודם כל בכלל לא אוכלים אותם, אחרת הייתה בעיה בלגרוס אותם חיים (כשרות וזה), הורגים אותם כי הם זכרים ולא יטילו ביצים אז הם לא רווחיים לתעשיית הביצים וזה דבר מטומטם שהכניסו לנו לראש שיש קבוצה קטנה של חיות שזה בסדר לאכול אותן ולהתעלל בהן ולהרוג אותן אבל חיות אחרות שאסור לגעת בהן
(באמת סליחה על החפירה בשאלה לא קשורה חח)