9 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי מה הכוונה בערך צבור ^
לא הבנתי מה הכוונה בערך צבור ^
אנונימית
ערך צבור זה כסף שאת מטעינה מראש ברב קו
שואל השאלה:
נסעתי לפני די הרבה זמן ולפי מה שאני זוכרת רק העברתי את הרב קו בלי לקנות כרטיס מהמכונות. אתה בטוח שצריך לקנות כרטיס במכונות אם אין לי חופשי חודשי?
נסעתי לפני די הרבה זמן ולפי מה שאני זוכרת רק העברתי את הרב קו בלי לקנות כרטיס מהמכונות. אתה בטוח שצריך לקנות כרטיס במכונות אם אין לי חופשי חודשי?
אנונימית
האמת לי יש חופשי חודשי אז אני לא רוצה סתם להטעות אבל יש יש מלא אנשים שעבודים בתחנה שעוזרים
לא צריך לקנות כרטיס, פשוט מעבירים במכונה
מעבירים במכונה לפי החוזה שיש לך שתואם לרכבת,
מתחת ל-30 שקל ברב קו יש להמיר לכרטיס נייר במכונות.
מתחת ל-30 שקל ברב קו יש להמיר לכרטיס נייר במכונות.
אני בדיוק ברכבתאם יש לך חופשי חודשי לא צריך אם ערך צבור את צריכה קודם לקנות כרטיס במכונות
את פשוט מצמידה אותו לדבר הזה שנכנסים דרכו וזהו אין צורך בכרטיס.
אפשר רק להעביר ואם את עדיין לא בטוחה תבדקי ברב קו אונליין אם שילמת
באותו הנושא: