10 תשובות
גם בשקל לא הייתי קונה
לא , יקר מאוד.
יקר ברמות
לא הייתי אוכלת את הזבל הזה גם אם היו מביאים לי כסף
אל תקני! סתם טרנד מטופש
קניתי ב20 אז כן
לא הבנתי מה ההתלהבות
מחיר סבבה
נופ
יש עדיין מקומות שמוכריםם ב5
אל תלכי לקניון ש יש ב15 הגנבים האלה