5 תשובות
איפור טבעי, לא עכשיו הכל אודם וזה. טיפה סומק אולי, מסקרה ואם את רוצה משהו להסתיר טיפה את החצקונים
תלוי איך החצקונים נראים, יש מקרים שאיפור מחמיר את המראה
אנונימית
שואל השאלה:
כןכן זה לא שאני עכשיו אשים משהו רציני, פשוט רוצה להסתיר אותם^^
אנונימית
שואל השאלה:
החצקונים הם לא ממש בולטים, ויש לי המון צלקות אדומות מהם^^
אנונימית
את יכולה לשים קורקטור ואז קונסילר מעל להסתיר צלקות
אנונימית