7 תשובות
אנסטסיה
שואל השאלה:
ניסיתי את הג'ל של סאקרה והוא עושה לי לבנים
ניסיתי את הג'ל של סאקרה והוא עושה לי לבנים
אנונימית
כן נכון הגל של סקארה ממש לא טוב והוא עושה לבנים ולא איכותי
גל גדות
הכי טוב
הכי טוב
אנונימית
מילוקה וניקס
בנפיט אבל זה יקר אז יש את של גבריני שהוא ממש טוב
סקארה
באותו הנושא: