7 תשובות
אדים
מכירה וקרה. יכול להיות שזה התקף חרדה. או שסתם חשבת על משהו קצת מלחיץ
גם לי קרה פעם. ישבתי 5 דקות ולא יכולתי לזוז. לא יודע למה
לא חושב שזה קשור לחרדה, זה קורה לי הרבה
שעושים מקלחת חמה ואתה נמצא בחדר אטום למשך זמן אז המים הופכים לאדים ואתה מתחיל לנשום יותר אדים מאשר חמצן ואז פחות חמצן מגיע לריאות
זה תמיד ככה זה לא קשור להתקף חרדה
מים חמים מאוד זה מוציא אדים ואז פחות חמצן מגיע למוח וזה מוביל למה שאת מתארת
אנונימית
תמיד קורה לי
יכול להיות שחשבת על משהו שמאוד מלחיץ אותך , ובמים חמים השרירים מתחלשים , שהייתי בבריכה בחול והטמפרטורה הייתה מאוד גובה יצאנו מאוד חלשים והיה כשה לזוז
באותו הנושא: