12 תשובות
אצלנו אין
לי אין
אין
אצלנו יש
זה לא רק אצלך
לי אין אבל אני בחטיבה יכול להיות שבתיכון יהיה לי
היה לנו שנה שעברה
שואל השאלה:
אבל למה הכל תפוסס^
אצלנו ההפך, אני שנה הבאה בתיכון ולא יהיה(:
אבל למה הכל תפוסס^
אצלנו ההפך, אני שנה הבאה בתיכון ולא יהיה(:
אנונימית
^טוב לפחות את תכף מאחורי זה
כן ומלא
^זה שאלה מלפני שבועיים מה נזכרת פתאום
באותו הנושא: