7 תשובות
לנו אמרו שזה לפי האחרון
הגבוה
הגבוה
אבל כשעושים את הבגרות אחרי התיכון לוקחים את האחרון
אבל כשעושים את הבגרות אחרי התיכון לוקחים את האחרון
הגבוה
^מה פתאום
לוקחים את הגבוה
לוקחים את הגבוה
המועד האחרון
לוקחים את הציון הכי גבוהה
באותו הנושא: