4 תשובות
הוא לא שולח פרטים למס הכנסה (לא עלייך) אלא לביטוח לאומי. וכן הם יכולים לעלות עלייך כי זה מדווח. יש לי חבר שנתפס על משהו דומה, והוא נתפס בגלל שהכול מדווח. זה לוקח זמן, אבל הם יכולים לתפוס. זה לא מחייב כלום.
אבל תוציאי אישור עבודה, אם יש לך זמן הם אמורים לאשר לך. אם יש לך זמן אחרי הבסיס, או שבוע שבוע אז אמורים לאשר. אם זה רק ימי שישי לא בטוח. בכל מקרה זה נטו עניין של ביטוח. אם תצטרכי ביטוח תהיי בבעיה
אבל תוציאי אישור עבודה, אם יש לך זמן הם אמורים לאשר לך. אם יש לך זמן אחרי הבסיס, או שבוע שבוע אז אמורים לאשר. אם זה רק ימי שישי לא בטוח. בכל מקרה זה נטו עניין של ביטוח. אם תצטרכי ביטוח תהיי בבעיה
שואל השאלה:
כי צריך בכל זאת למלא טופס 101
כי צריך בכל זאת למלא טופס 101
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל המעסיק שולח פרטים למס הכנסה אני טועה?
כן אבל המעסיק שולח פרטים למס הכנסה אני טועה?
אנונימית
מה קשור מס הכנסה? את חיילת
באותו הנושא: