4 תשובות
תחזרי הביתה
אם אין מקרה חירום תישארי, גם ככה לא לומדים הרבה
בדרך כל חינוך זה עם מחנך לא ? אותי היו רוצחים אבל ברור שלהבריז
הביתה
באותו הנושא: