התחברות
הרשמה
יש לי מחר צו ראשון אם לא הכנסתי את הטופס למערכת עדיין יש למה להגיע???
7 במאי 2023, 10:46
צו ראשון
גיוס
טפסים
טופס ירוק
תשובה אחת
אני עשיתי אותו שם
א
אשששאששש
באותו הנושא:
דחוף, הכנסתי דיסק במערכת של האוטו ומסתבר שכבר היה שם אחד והדיסק שהכנסתי נתקע.. איך מוציאים אותו?
מחר יש לך צו ראשון (בפעם הרביעית) ולא קיבלתי את הטופס
יש לי צו ראשון שבוע הבא ואני לא יודע איך נראה הטופס של הצו ראשון
אצל איזה רופא אני צריך למלא את הטופס הרפואי לצו ראשון רופא משפחה או ילדים?
בשיעור נהיגה ראשון חוץ מאת הטופס הירוק אני צריכה לקחת גם ת.ז או משהו כזה?
למה הרופא שלי שולח אותי לכל מני רופאים ולא פשוט ממלא את הטופס לצו ראשון??!
בבגרות בעברית מותר לרשום על הטופס? במערכת הצורות
אני יכולה להוציא טופס ירוק חדש, ולהשאיר את הטופס הירוק הראשון אצל המורה הקודם שלי?
איזה טופס רפואי אני צריכה להביא לצו הראשון ומאיפה אני משיגה את הטופס?
את הטופס של הצו ראשון-אחרי שממלאים את הטופס, צריך להחזיר להם בדואר?
צריך בשיעור נהיגה הראשון להשאיר את הטופס הירוק אצל המורה נהיגה?