3 תשובות
שוקולדים
עציץ
לשניהם לדעתי יהיה נחמד להביא בלוק עץ כזה עם תמונה של הכיתה איתם (אם יש כזו).
במידה ואין, אז גם להביא כוס עם משפט שמתאר אותם ובפנים כל מיני מתוקים יהיה גם ממש טוב.
במידה ואין, אז גם להביא כוס עם משפט שמתאר אותם ובפנים כל מיני מתוקים יהיה גם ממש טוב.
באותו הנושא: