6 תשובות
לא.
אני לדוגמא, גיליתי על זה בגיל צעיר ולמדתי שלא כדאי לעשות את זה.
למרות שאיו לי זכרונות כל כך מתחת לכיתה ג אז יכול להיות שאז כן ניסיתי
אני לדוגמא, גיליתי על זה בגיל צעיר ולמדתי שלא כדאי לעשות את זה.
למרות שאיו לי זכרונות כל כך מתחת לכיתה ג אז יכול להיות שאז כן ניסיתי
אנונימי
לא יודע אם כל האנשים אבל כמעט כולם.
אני בישיבה ואפשר לראות שכמעט כל הבית ספר מאונן
אני בישיבה ואפשר לראות שכמעט כל הבית ספר מאונן
אנונימי
^כן אני דתי.
והאנשים בבית ספר שלי לא ממש מסתירים את זה
והאנשים בבית ספר שלי לא ממש מסתירים את זה
אנונימי
^בתיכון(לפחות שאני נמצא בו) הרוב כן.
אחרי התיכון הרוב יפסיקו.
אחרי התיכון הרוב יפסיקו.
אנונימי
לא כולם
כנראה שכן הם פשוט לא ידברו על זה
באותו הנושא: