6 תשובות
לא.
אני לדוגמא, גיליתי על זה בגיל צעיר ולמדתי שלא כדאי לעשות את זה.
למרות שאיו לי זכרונות כל כך מתחת לכיתה ג אז יכול להיות שאז כן ניסיתי
אנונימי
לא יודע אם כל האנשים אבל כמעט כולם.
אני בישיבה ואפשר לראות שכמעט כל הבית ספר מאונן
אנונימי
^כן אני דתי.
והאנשים בבית ספר שלי לא ממש מסתירים את זה
אנונימי
^בתיכון(לפחות שאני נמצא בו) הרוב כן.
אחרי התיכון הרוב יפסיקו.
אנונימי
כנראה שכן הם פשוט לא ידברו על זה