9 תשובות
אני לא חושב שהחיים שלי קשים
פעם חשבתי ככה אבל זה היה בגלל שריחמתי על עצמי יותר מדי
שואל השאלה:
אה.. את האמת שלפי מה שאנשים פה אומרים כמעט כולם ככה.. אני אוהבת את איך שאני נראית אבל קשה לי עם השיער שלי ממש וזה מוריד לי את הביטחון ומדכא אותו.. השיער שלי מקורזל והביטחון שלי בריצפה..
אנונימית
כן גם אני אוהב את איך שאני נראה אבל אני לא יודע איך לסדר את השיער שלי הוא כמעט אף פעם לא נראה טוב
שואל השאלה:
לפחות אתה בן ואתה יכול לקצוץ אותו.. אני צריכה לקום מוקדם כל יום ולהרטיב את השיער לגמרי ולקוות שהראש שלי לא יראה שעיר עד כדי כך עם השוונצים המעצבנים..
אנונימית
כי שנאתי את איך שאני נראה ואת זה שלא היה לי ביטחון עצמי
שואל השאלה:
למה ריחמת על עצמך? מה קרה שחשבת שהם קשים?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תתחיל.. כאילו זה לא עונה לשאלה.. אני פשוט סקרנית לדעת
אנונימית
^^גם בנות יכולות לקצץ את השיער
ואם את לא רוצה לקצץ אותו את יכולה לקצר
אני קיצרתי וזאת ההחלטה הכי טובה שקיבלתי
לשאלה: לא ממש, אבל יכול להיות יותר טוב
שואל השאלה:
כתבתי שהשיער שלי מקורזל.. הוא מתולתל ממש התלתלים קטנים אז קארה אני לא יכולה.. אני כל הזמן עם קוקו מתוח וזה סיוט..
אנונימית