8 תשובות
הגיוני
הגיוני אם את לא רגילה והגוף שלך לא מכיר את זה אז המינון שצריך כדי להגיע למצב הזה הוא הרבה יותר קטן
ותלוי גם מה שתית
ותלוי גם מה שתית
שואל השאלה:
שתיתי דברים עם 40 אחוז אלכוהול
שתיתי דברים עם 40 אחוז אלכוהול
אנונימית
כן
קצת מוגזם לדעתי תלוי אם היית על בטן ריקה ואם את לא רגילה לאלכוהול וזה
באותו הנושא: