5 תשובות
תארי לך לשים איפור ועדיין להישאר חיוורת
אנונימית
זה לא נורא,את לא חייבת להתאפר
ממש ממש לא נורא וגם לא ממליצה להתחיל לשים איפור
היו לי שלוש שנים שהייתי מכורה לאיפור והייתי תלויה בזה ברמות
לא הייתי יוצאת מהבית בלי, ולפעמים אפילו לא מהחדר
זה ממכר ברמות ואני ממש לא ממליצה להתחיל עם זה
היו לי שלוש שנים שהייתי מכורה לאיפור והייתי תלויה בזה ברמות
לא הייתי יוצאת מהבית בלי, ולפעמים אפילו לא מהחדר
זה ממכר ברמות ואני ממש לא ממליצה להתחיל עם זה
לא נורא בכלל את רואה את זה ככה שאת חיוורת כי יכול להיות שאת רגילה לראות את עצמך עם איפור ברגע שתתרגלי לראות את עצמך בלי איפור את תאהבי את זה יותר
זה לא נורא גם אני לא שמה איפור
באותו הנושא: