56 תשובות
איך זה שיש יהודים לבנים?
מה הקשר לא הגיוני גנטית
שואל השאלה:
יענו לא כולל גיור ^^
ישו היה שחור
והוא נולד יהודי
שואל השאלה:
תחשוב על זה אם האנשים בממלכת ישראל לפני אלפיים שנה היו חומים כאלה בקטנה איך יש שחורים (שחורים זה לא רק בצבע זה גם במבנה פנים )
שואל השאלה:
ישו היה חום תימני כזה
במקור היהודים חיו במזרח התיכון שם היו הרבה שחורים
איך זה לא הגיוני? המוצא של היהודים צפון אפריקה והמזרח התיכון.
וגם אנשים מתגיירים אתה יודע
אנונימית
ישו וכולם שם היו שחורים פשוט החברה עכשיו מציירת אותם ומדמיינת אותם לבנים בגלל שכולנו גזענים
שואל השאלה:
אני יודע שהם היו שחורים חומים כאלה אבל אני מדבר על אנשים אתיופים נגיד הם לא רק שונים בעור גם הפנים שלהם שונות איך זה קרה
תגיד לי אתה לא מבין שכולנו מעורבבים. תעשה בדיקת דנא אתה תראה שיהודי רוסיה עם דנא רוסי תעשה בדיקת דנא ליהודי מרוקו תראה שיש דנא מרוקאי ולא 100 אחוז יהודי וככה גם על אתיופים תימנים וכל עדה אחרת
אפשר להתגייר
אפשר להתגייר
הגיוני
זה כן הגיוני גנטית.

יהודים אפילו יכולים להיות כחולים אחרי גילוי עריות.
זה דווקא כן הגיוני גנטית.
יש תאוריה ספציפית ליהודי אתיופה ("ביתא ישראל").
התאוריה אומרת שהם צאצאי שבט דן, אחד מ-12 השבטים.
מבחינה אבולוציונית, כשיש אוכלוסייה קטנה בתוך אוכלוסייה גדולה יותר, ולאוכלוסייה הגדולה יש תכונה גנטית המותאמת לסביבה שמעניקה לבני האוכלוסייה הגדולה יתרון, כל האוכלוסייה בתוך כמה דורות תחזיק באותה תכונה גנטית בגלל שהאוכלוסייה הקטנה א- תערבב עם האוכלוסייה הגדולה, הדומיננטית, ב- תשרוד ותתרבה פחות מהאוכלוסייה הגדולה, מה שיכחיד אותה בסוף (וקורה המון), ג- תפתח בעצמה את התכונה הגנטית המועילה.
זה חלק מתהליך שנקרא ברירה טבעית.
במקרה שלנו, התכונה הגנטית היא צבע עור שחור.
אם יהודים בצבע עור שחום (בערך של תימנים) הגיעו לאפריקה וחיו שם למשך כמה מאות, גם העור שלהם יהפוך לשחור בסופו של דבר, בין אם יתבוללו ובין אם לא (אלא אם העור הפחות שחור מועיל להם בסביבה החדשה שהם היגרו אליה (ובמקרה של אתיופה, זה לא).
ל"פרשתי מפה" אז איך את מסביר שיצא לי בבדיקת די אן איי יהודי (למרות שמצד אחד יש עדות מאירופה וצד אחר עדות "ספרד")
אחי אנחנו יהודים(כאילו לא מכיר אותך ואם אתה בהכרח יהודי אבל אם כן אז אנחנו מאותו עם כנראה)האקלים השפיעו ואולי חלק יתבוללו ויתגיירו וגם אנחנו קשורים לשבטים כך שלא כולנו בהכרח מאותו שבט אחד מסויים ויש עוד פאקטורים..
אבל להגיד שאנחנו בול עם אותו די אן איי מהמדינה שהיגרו בני ישאל מהגלות לפה זו כנראה טעות
מה הקשר ברור שיכיה לך די אן איי יהודי אבל לא 100 אחוז. ובשביל שאקלים ישפיע זה תהליך של עשרות אלפי שנים עד שבן אדם נגיד לבן תקח אותו שים אותו באפריקה אז רק הנינים של הנינים של הנינים של הנינים של הנינים ועוד הרבה הרבה נינים יתחילו לקבל את השינויי אקלים
איזה נינים של נינים אחי אני רואה מישהי עם שם משפחה אתיופי עם עיניים בהירות, אני רואה מישהו לכאורה מהעדה פולנית נראה כאילו "נת/טמה" בערב הסעודית ,
אני רואה כאלה מעדות מרוקו אולי בהירים ובלונדינים הינה כך לדוגמא את נינט או שירי מיימון,כל העשרות אלפי שנים זה משהו שאולי יש מדענים שדנים לגביו אבל לא בהכרח(לידעתי) יש קונצנזוס ועשו השוואה בין קהילות יהודיות וראו שאנחנו קרובים גנטית יותר אחד לשני מאשר הגויים ממדינות הגלותיות שהיינו בהם + השוואה לעצמות עתיקות פה ומגילות וכן הלאה וראיתי בדיקות שיצא למישהו מאה אחוז ולמרות שאולי הבדיקות לא בהכרח תמיד מדייקות ויש עוד לשפר זה לא בהכרח בלתי אפשרי יש כאלה עם עץ משפחה
וזה לא איזה אחוז יהודי או שתי אחוז יהודי רוב מוחלט(יש דברים אולי של אי דיטקטט יעני לא איבחן אבל שוב יש מה לשפר) של הדי אן איי יהודי לפי תוצאת הבדיקה יש אחת גם שמאבחנת עדות אבל בגדול זה מה שזה מראה
אחי לפי הדוגמאות אתה לא מבין על מה אתה מדבר. "אתה רואה אתיופית עם עיניים ירוקות" כי היא מעורבבת מן הסתם לא הבנתי מה כתבת בדוגמא השניה אבל לגבי מרוקו ובכללי כל צפון אפריקה זה אחד המקומות הכי מעורבבים שיש. למשל בלוב שזה העדה יש שם עירובב של ערבים, ברברים(שבטים של אנשים ששם כבר אלפי שנים אבל הם התערבבו),שחורים והיה קהילה של יהודים שהייתה נמצאת שם אלפיים שנה אם אתה לא מאמין תבדוק גם אותי זה הפתיע לשמוע. אז מרוקו מקום מאוד מעורבב ובייחוד היהודים המרוקאים כי הרבה מהם עם מקורות אירופאים שהיגרו למרוקו מצרפת וכולי עוד אחרי גירוש ספרד
^ ידוע אחי אבל אפשר לראות בלא מקרים דימיון בין אנשים מעדות שונות אני יביא לך נניח כמה מוכרים עכשיו בשלוף סתם לצורך הדוגמא קח נניח את ביבי ובן גביר,כן לבן גביר יש עור אולי יותר כהה אבל שים לב לאף שים לב לשיער שים לב לגודל או שנניח קח לצורך העיניין את נועה קירל ואיזו שהיא זמרת מזרחית תראה את הרמת כהות של ה"קירל" או סתם אחר(תשמע השיח פתאום מרגיש לי הולך לכיוון טוהר הגזע מאיך שאני מאפיין את זה אבל בקיצור לסיכום אני חושב שבלא מעט פרמטרים אנחנו דומים וזה שאחד יותר כהה ופחות אולי לא בהכרח קשור להתבוללות או גיור)
הלא הגיוני גנטית הרג אותי
עמ"י יצאו לגלות והתפזרו בכל רחבי העולם
אנונימית
בני ישראל היו שחורים בתקופת התנך אם תווי פנים אפריקאי יש מלא עדויות מפרופסורים ומחקרים ועצמות שנמצאו ה dna היהודי הוא הפלוגרופ e1b1 שממנו יוצאים
e1b1b , e1b1a הוכח שהם בני שם מבני נוח דוברי השפה השמית . יש גם טבלה של אותם תקופות שגם מוכיחה שלא היה שום אדם לבן באזורי הלבנט (ישראל) .
ראו דוגמא בקישור למטה שזוהה ע"י ההיסטוריון טראקוטה והוא ציין שהדמות הזאת עברית במצרים העתיקה.
קישור למטה
אנונימי
^ זה חלק יש עצמות עתיקות עם j אולי לפחות חלק ממה שאתה מציין לא בהכרח נכון על הגבול הלא נכון בכלל אחי תשמע שבט דן היה שחום יותר אולי אבל עדויות היסטוריות מראות אחרת על האיזור פה מציע שלא תכחיש זהות שלא אחרים רק כי יש כאלה שמטרילים מי שבן ישראל הוא בן ישראל אחי הכל טוב
j שייך לבני יפת יש y קרומוזום j-p58 שהוא נחשב גם לשמי אבל הוא לא שמי במקור הוא הצטרף לאותם עמים מאוחר יותר מקורו לא מהלבנט מה שהכי מצחיק שאומרים שזה הדיאנאיי של הכוהנים.
אנונימי
מה לא הגיוני? יהודי אתיופיה הם מהיהודים הראשונים בעולם
שהו במקום שגורם לכך זמן רב
לפני ש"נמשיך"
אתה מהקהילה של השחורים ה"עבריים" או שאתה יהודי מהעדה אתיופית?
אני אדם פשוט שמתעניין בהיסטוריה וחקר האמת של עמי .
אתה יכול להמשיך .
אנונימי
^ ובכל זאת? העובדה שאתה לא ישר ענית גם אם עכשיו תענה מראה שאתה כנראה מה"שחורים העבריים" חביבי תקשיב קישרו די אן איי לעצמות עתיקות ומגילות,אם ישלך די אן איי של ניגרי אז זה הדי אן איי שלך יבשת של מיליארדים לא בהכרח יכולה להיות עם אחד ,מבין שהשלו אותך אולי אבל זאת המציאות ככל שתבין זאת יותר מהר כך תתעורר אליה ותוכל לחשב יעדים יותר לפני שאולי זה יהיה "מאוחר מדי" ורק בגיל נורא מבוגר תבין וגם זה במקרה הלא הכי גרוע כנדמה בסיטואציה הזאת
לקחו די אן איי של כל הקהילות היהודיות והשוו אותו זה לא משהו בהכרח שתוכל לזנוח בצד כנ"ל לגבי העצמות העתיקות והמגילות וכנ"ל לגבי השפה,משתמשים בקונספירציות כדי להעמיס עלינו אוכלוסיות שלא מכאן על מנת להפוך להוריד את עם ישראל - משתמשים בך חבוב לא היה לכם שפה שיש בה מלשון העיברית בניגריה בזמן שלנו היה לדינו ויידיש וסידורי תפילה עיבריים וכולי מנהגים שקשורים וכו
לא הבנת אותי אבל בחרו את הפלוגרופ שהוא פחות שמי ויותר אירופאי זאת הכוונה גם אם היו בוחרים e גם היו מוצאים קשר זה לא שייך
אצל חלק מיהודי אשכנז כן יש להם הפלוגרופ e באחוזים ממש נמוכים אצל יהודי מרוקו הפלוגרופ e כמעט 80% אין שום קשר למראה דיאנאיי לא מתעסק בתווי פנים אתה יכול להראות ניגרי עם דינאיי של סקאנדינבי זה לא שייך מה שרשמת.
אנונימי
ככל שתבין יותר מהר שמשתמשים בך נגדנו כך תתעורר למציאות האמיתית 'מצטער' לבשר לך אחי חקרתי כבר את העיניין...
היתה תקופה שבדקתי לא מעט בהקשר לזה יש כאלה גם עם עצי משפחה שהולכים אלפי שנים כנראה זה לא משהו שבהכרח אפשר לזייף זה משהו שיש בהקשרו אולי מייצגים במוזאון ....
ככל שתעכל את זה כך תבין את זה,קהילה שלמה של אנשים ולאף אחד אין תיעוד? לא נראה לך סוריאליסטי? אין לכם גרם הוכחה רק קונספירציות שאוייבינו שלחו לכם והם כנקאה שלחו גם לאירופאים ולעוד עמים זאת אשליה כפי שציינתי ואחזור על זה שוב שתפנים,"צא מי זה"
תיעוד של מה?
אנונימי
גנטית השחורים מה שמגדירים כיום שחורים/אפריקאי יש להם דיאנאיי מזרח תיכוני שמי ולא ילידים של אפריקה כלומר שהם הגיעו מהמזרח התיכון/לבנט במקור והיגרו לאפריקה . בין 80 ל70 אחוז מיבשת אפריקה יש להם את הדיאנאיי שנקרא יוראסיה לבנטיני מזרח תיכוני בגלל זה כל הדיאנאיי מלכתחילה מתבסס על התאוריה של מחוץ לאפריקה outta africa theory
בני ישראל היו אפרו - אסיאתיים או אפרו-שמיים .
הם התחתנו עם בנות חם בעיקר. פתחו תנך ,
הנה עוד הוכחה ש de הוא מזרח תיכוני מפרופסור מאוניברסיטת האוורד .
middle eastern haplogroups de split ~42,000 ybp.
קישור מלא למטה
אנונימי
שים לב מאיפה הוא מתחיל להגר
אנונימי
אתה רוצה שנדבר על הנכד של נוח שכנראה היה כהה עור בין היתר כידוע כנראה חטא אביו וכו? כוש משהו? בכל אופן כך או כך מגוון מחקרים גנטים הגיעו למסקנה קונצנזצואלית שהיהודים אם איני טועה כנראה מעם ישראל וקשורים אחד לשני בין אם תכתוב בעיברית או באנגלית או גם וגם ועוד מגוון שפות זה ממה שידוע לי יראה לך מגוון מחקרים על זה והפיק אפ טענות שאתה מביא אני ככל הנראה יוכל להפריח גם ככה אבל במקום להביא קישורים וטענות אני לא אגביל אותך בקישור בודד תבדוק ותראה כמה מקורות מראים את מה שאני טועה
אתה יכול להפריח טיעון מפרופסור מאוניברסיטת האוורד דוקטור ?
אנונימי
בינתיים חוץ מלכתוב בולשיט לא הבאת שום מקורות חוץ מדברי מלל מיותרים אדון.
אנונימי
שים לב איךהפלוגרופ
e1b1b צפון אפריקה + מזרח אפריקה .
e1b1a מערב אפריקה מרכז ודרום אפריקה .
הפלוגרופ e הדומיננטי באפריקה !!
בני שם באפריקה וחצי האי ערב .
אתיופיה היא המדינה אם הכי הרבה שפות שמיות!!
אנונימי
ויש לך טעות חבר האירופאים הראשונים גם היו שחורים יש מחקר ומצאו עצמות !!
אנונימי
הנה עוד דוגמא לאיך שהאירופאים הראשונים היו נראים לגמריי לא לבנים
אנונימי
עוד הוכחה שבני שם היו אפריקאים מפיו של פרופסור כריסטופר ארט מתוך מאמר שלו זה מה שהוא אומר .
after all, the early semites were
just a few africans arriving to find a lot of other people already in the area

מה שהוא אומר שאחרי הכל השמים הקדומים היו רק קבוצת אפריקאים!! למי שלא הבין .
קישור למטה.
כמובן שאפריקאי זה המצאה של האדם המערבי כי כמעט כמו שאמרתי 80% מאפריקה מהגרים לבנטינים במקור שהיגרו לשם .
אנונימי
עוד מאמר שאומר
the y chromosomal haplotypes of the ancient israelites are typically e1b1 and t1 haplotypes, commonly found today in africa with lower frequencies in the middle east and europe.


שים לב ש e1b1 שנקרא גם p2 הוא אבא של
e1b1b
e1b1a
הם שייכים לאותו אבא
קישור למטה מאתר מאוד מכובד
אנונימי
השאלה שאתה צריך לדאול זה איך יש לבנים יהודים כי היהודים הראשונים היו שחורים
איך זה שיש אנשים בלי שכל ששואלים שאלות כל כך מפגרות וחסרי אייקיו ברמה לא הגיונית
^ חביבי קישרו את הכהנים מכל העדות ובדקו להם
שנים אני שואל את עצמי את זה בתור שחור
שואל השאלה:
^ אני לא הייתי בסטיפס כמה ימים ופשוט אין לי כוח לקרוא את כל התשובות האלה נשבע
גם ככה השאלה כמו האחרות שלך ממה שראיתי טרוליות:d^ וגם ככה התשובה חלקם של "השחור העברי" מקהילתו לא נכונה בהכרח ולא מתייחסת לרוב המקורות כנדמה
איך זה שלנשים יש זכויות
זה לא הגיוני גנטית
בוא אני יסביר לך את זה בקצרה על פי הדיאנאיי את ילדיו של נוח על פי האבא כמובן y קרומוזום .הפלוגרופ a b בני חם .
הפלוגרופ d e בני שם.
כל ה y הפלוגרופ hijklmnopqr בני יפת.
שים לב ש hij קשורים אחד בשני והם נמצאו באירופה איפשהו צירפתי קישור אין להם שום קשר לכוהנים או בכלל לבנים של יעקב והם לא מבני שם במקור !!
תלחץ על distribution יגלה לך איפה הוא נמצא
אנונימי
שואל השאלה נעלם חח
אנונימי
הנה עוד קישור לאיך שבני ישראל היו נראים מתוך התבליט של המלך סנחריב בלכיש אזור יהודה
בתמונה רואים את שבט יהודה מתחנן בפני סנחריב ..
תגידו לי אתם כמו מי נראה לכם שהם נראים כיום תווי פנים שיער אף שפתיים וכו' מומלץ לעשות זוום , בבירור רואים שמדובר באנשים אפריקאים מה שמגדירים כיום .

קישור למטה.
אנונימי