8 תשובות
אם את אוהבת את זה אז לא
לא
גם אני משחקת
גם אני משחקת
לא
ממש לא, אם את אוהבת לשחק בזה אז אין שום בעיה וזה בסדר
הכל טוב אני גם משחקת רובלוקס עדיין
תמשיכי לשחק במה שעושה לך טוב ולא לפרוק כי רובלוקס זה טוב
תמשיכי לשחק במה שעושה לך טוב ולא לפרוק כי רובלוקס זה טוב
אני מתה גם אני משחקת עדיין ואני בת 14
אם את אוהבת אז לא
לא, אם את נהנת מזה אז למה לך ?
באותו הנושא: