4 תשובות
אולי הbbc... פוקוס ניוז הם ללא ספק ערוץ החדשות הימני של ארצות הברית.
אנונימי
הם דווקא מפרסמים הרבה על הכיבוש, ממה ששמעתי.
הפוך... הם הערוץ שתומך בישראל
אנונימי
באותו הנושא: