7 תשובות
קצת מביך
תגיבי למה לא זה פשוט קצת מוזר
תלוי כאילו אם הוא בסביבה שלך או סתם מישהו זר שאין לך שום קשר איתו חוץ מהאינסטגרם כי אז מה אכפת לך
יכול להיות התחלה של זוגיות מי יודע
זה מוזר, אני הייתי עושה לייק להודעה וזהו
אלא אם זה היה מישהו חתיך בעצם
אז אולי אם את הטייפ שלו אז הוא יזרום, אבל זה עדיין דיי מוזר וזה האמת קצת מוריד כי זו לא דרך וואו להתחיל שיחה.
תנסי להגיב על סטורי אחר שהוא יעלה משהו אחר
תכלס איך שאת רוצה, יש המון דגים בים
זה קצת מביך...וכן זה מאוד מביך ומוזר...הכי טוב פנים מול פנים *לדעתי*
אנונימי