10 תשובות
יקיא זה בטוח
הרעלת אלכוהול ואשפוז כנראה
הוא פשוט היה ממש שיקור
אנונימית
מוות קליני
בקבוק שלם? תלוי של מה ותלוי כמה אחוז
כנראה יהיה גם נזק לטווח הקצר כמו חוסר שיפוט ומודעות והקאות וסחרחורת
ונזק לטווח הארוך בהתפתחות של המוח ובעיות בכבד
כנראה יהיה גם נזק לטווח הקצר כמו חוסר שיפוט ומודעות והקאות וסחרחורת
ונזק לטווח הארוך בהתפתחות של המוח ובעיות בכבד
הרעלת אלכוהול
יצא לי לפנות במסגרת מדא 2 עם הרעלת אלכוהול בגלל שהם שתו ביחד בקבוק ערק (אחד היה מעופל הכרה והשני היה בהיסטריה שהרג את החבר שלו ושניהם הקיאו בלי הפסקה)
יצא לי לפנות במסגרת מדא 2 עם הרעלת אלכוהול בגלל שהם שתו ביחד בקבוק ערק (אחד היה מעופל הכרה והשני היה בהיסטריה שהרג את החבר שלו ושניהם הקיאו בלי הפסקה)
תלוי מה בדיוק הוא ישתה
כמה זמן יקח לו לסיים את זה
ואם הוא עושה את זה על בטן מלאה או לא
כך או כך הוא יהיה שיכור מת וסיכוי טוב שיקיא וירדם
כמה זמן יקח לו לסיים את זה
ואם הוא עושה את זה על בטן מלאה או לא
כך או כך הוא יהיה שיכור מת וסיכוי טוב שיקיא וירדם
תאכלס ברור שזה ישפיע, במיוחד בגיל צעיר מתחת ל-18 ואפילו מתחת ל21
כם הוכח שהם בסוף טיפשים יותר מבני נוער שלא שותים בגיל הזה. ותגדיר כמות של בקבוק אלכוהול, עם כמות אלכוהול
אבל בכללי למישהו שרוצה להיכנס לשתייה ממש לא כדאי לך לשתות בקבוק אלכוהול
אפילו הייתי ממליצה לך אולי בשביל להבין את ההרגשה אולי לשתות להתחלה בירה עם אחוזים גבוהים כמו מכבי
או לערבב את האלכוהול עם משהו כי זה יכול להיות מגעיל
אגב לא לשתות בקבוק בגיל 15 אם לא באלך לגמור במיון בשטיפת קיבה, אתה יכול לקבל הרעלה משהו לא טוב לא כדאי לך
גם אם אתה לבד בכלל לא
כם הוכח שהם בסוף טיפשים יותר מבני נוער שלא שותים בגיל הזה. ותגדיר כמות של בקבוק אלכוהול, עם כמות אלכוהול
אבל בכללי למישהו שרוצה להיכנס לשתייה ממש לא כדאי לך לשתות בקבוק אלכוהול
אפילו הייתי ממליצה לך אולי בשביל להבין את ההרגשה אולי לשתות להתחלה בירה עם אחוזים גבוהים כמו מכבי
או לערבב את האלכוהול עם משהו כי זה יכול להיות מגעיל
אגב לא לשתות בקבוק בגיל 15 אם לא באלך לגמור במיון בשטיפת קיבה, אתה יכול לקבל הרעלה משהו לא טוב לא כדאי לך
גם אם אתה לבד בכלל לא
סיכוי גבוה להרעלת אלכוהול
ישר למיון..
גם בן אדם ששותה ומכיר את עצמו, אם הוא ישתה בקבוק ככה זה בכלל לא טוב
(ואני אומרת כי לי אישית קרה ככה.. וזה הרגשה גרועה ולא מומלץ בכלל)
גם בן אדם ששותה ומכיר את עצמו, אם הוא ישתה בקבוק ככה זה בכלל לא טוב
(ואני אומרת כי לי אישית קרה ככה.. וזה הרגשה גרועה ולא מומלץ בכלל)
אנונימית
באותו הנושא: