6 תשובות
תמיד קיים הסיכון
שואל השאלה:
^אבל השאלה זה אם הוא רב מספיק בשביל לעשות וויזה בכל מקרה ואז זה גם בזבוז כסף אם זה יתבטל
אנונימי
חושבת שכדאי לנסות להוציא ויזה ולעשות כרטיסי טיסה עם אפשרות ביטול או שינוי ללא עלות
לגבי ההוצאה של זה לפועל
שואל השאלה:
בספק לגבי התכנון או בספק לגבי שזה סיכון?
אנונימי
אני בספק לגבי זה