10 תשובות
שואל השאלה:
^שזה..?
פוביה מדגים xd
יש לי פוביה מחרקים אבל בקטע מוגזם.
פוביות מוזרות שאני מכירה זה פוביה שברווז איפשהו בעולם צופה בך, פוביה מרוסיים ופוביה ממילים ארוכות
פוביה שיש לי זה פוביה ממחטים
טרייפוביה פחד מחורים כזה. אני מסתכל על משהו שיש לו הרבה חורים וזה עושה לי חלחלה ופחד
פוביה ממזדרונות ארוכים מחושך
פוביה מלרדת במדרגות
הפוביות שיש לי:
מדרגות
גובה
פוביה מלפספס דברים

דברים שהרבה אנשים מפחדים מהם אבל לי אין בעיה איתם:
חרקים
עכבישים (אני אפילו די מחבבת אותם)
פציעות
חושך (חולה עליו)
מכשפות (אני כזאת)
אה ועורבים.
אני מתה על עורבים.