6 תשובות
שרת מנהליםםםם
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
האננס הזה שנמצא ביער איפה שמשיגים את הכתר.
לאלא שרת מנהלים לא קשור את יכולה להיכנס אליו גם בלי מנוי בתנאי שאת מנהלת.
אממ אבל אם אני זוכרת נכון יש את האננס הזה ביער שהוא רק למנויים
אממ אבל אם אני זוכרת נכון יש את האננס הזה ביער שהוא רק למנויים
אנונימית
לא^
אני לא ממש זןכרת אבל יש חדר שאם אתה דרגה עשר אתה לא יכול להיכנס אליו כי הוא רק לדרגה 11
אני לא ממש זןכרת אבל יש חדר שאם אתה דרגה עשר אתה לא יכול להיכנס אליו כי הוא רק לדרגה 11
מה זה עדיין קיים
באותו הנושא: