5 תשובות
זה לא הרבה וזה סתם יכאב לך
לדעתי לא
אתה יכול לשבור ככה עצמות תשתמש בכפפות ותלמד מה אתה עושה
אנונימי
אלוי אבל אבל צריך עם כפפות כי זה יכול לעט לעט להחליש לכה את העצמות ולפצועה אותכה
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר לשבור עצמות.
אנונימי
בלי כפפות זה יפצע אותך...
וגם אז לא המון, לא לשכוח שזה תהליך ואם אץה מדבר אתחזק כאילו שרירים אז זה צא יעשה המון ואם אתה מדבר על להתחזק כאילו לדעת איך לתת אגרוף ולהרביץ זה עדיין לא יעשה המון