15 תשובות
שואל השאלה:
ראתי כלכך הרבה דברי אמת מאסלאם
אנונימי
שואל השאלה:
וגם הנאמנות של המוסלמים רק מראה שזה דת אמת
אנונימי
כן
לדעתי דת לא סותרת אהבה לילדים שלך
וכל עוד לא הילד שלי לא עשה משהו קיצוני כמו פיגוע או מעשה רצח לדוגמה, אני תמיד אמשיך לאהוב אותו. אני אקבל את הילד שלי כמו שהוא, בין אם הוא יהודי, נוצרי, מוסלמי, בודהיסטי וכו'.
להיות מוסלמי זה לא דבר רע, ובכללי דת זה לא חלק מהאישיות של בן אדם.
כן, לא מבינה את הבעיה הכלכך גדולה של אנשים פה. הייתי מקבלת את הילד שלי לא משנה מה. זה הילד שלי. מי שאומר שלא הוא כנראה לא יהיה הורה מוצלח. ולהיות מוסלמי זה לא דבר רע (אני אתיאסטית). אם הוא רוצה להיות בדת לא משנה איזה אני אקבל אותו כמו כל דבר אחר
כן, כל עוד זה לא מביא לכפיה דתית עליי. אני בכללי לא חושבת שדת מגדירה בן אדם כאילו ערכים ואופי. ואני במיוחד לא חושבת שזה יכול לשנות את האהבה שלי כלפי הילד שלי אבל זה כן יהיה טיפה מוזר מן הסתם
הורה תמיד חייב לקבל את הילד שלו.
אבל הייתי מאוכזבת ברמות אחרות.
חבר יקר אם ראית דברים אמתיים באסלאם כמו שאת אומר תבדוק טוב לפני שאתה עושה צעד כזה בחיים עדיף תבדוק את זה לפני רבנים כמו הרב זמיר כהן . בהצלחה מקווה שיצליח . תהיה מיושב בחיים .
איזה נאמנות של המוסלמים? שהם רוצחים? שהם גונבים? שהם הורגים אחד את השני? שהם אונסים? שכל אחד מהם עם 5 נשים? אני פשוט לא יודע לאיזה טוב התכוונת כי יש ככ הרבה טוב באיסלם
לא ממש, הייתי די מתאכזב כי אני הייתי רוצה שתישאר יהודי בהגדרתך, עם המסורות והכול.
לא
אבל גם לא שונאת אותו כמובן או חלילה מתעללת.
אנונימית
נראה לי שכן אבל הם יתכזבו ממך מאוד כנראה
כן
הייתי מקבלת אותך