4 תשובות
להפסיק ללכת איתה אם זה לא זורם
אז אל תלכי איתה
שואל השאלה:
אבל אני רוצה ללכת איתה כי היא חברה שלי ושאנחנו עם עוד חברות אנחנו מדברות רגיל
אנונימי
אז תדברו עלסדרה שאתן אוהבות או על מפגש עם הבנות האלה אבל גם להיות בשקט זה סבבה פשוט תהיי בטחפון גם לפעמים