6 תשובות
חסימה זה אומר שאם את לא רוצה שישלח לך הודעות
ו on זהוא מחובר
ו on זהוא מחובר
on אומר שהוא מחובר כרגע למערכת.
חסימת משתמש אומרת שהוא לא יוכל לשלוח לך הודעות (ההודעות לא יגיעו אלייך).
חסימת משתמש אומרת שהוא לא יוכל לשלוח לך הודעות (ההודעות לא יגיעו אלייך).
on זה אומר שהוא מחובר עכשיו וחסימת משתמש אומר שהוא יכול לכתוב כמה שהוא רוצה אבל זה לא יראה לך את זה
חסימת משתמש זה אומר שהוא לא יוכל לשלוח לך הודעות אישיות
בדיוק כמו שזה נשמע,
"חסימת משתמש" - לחסום אותו, כאשר תעשי זאת הוא לא יוכל להמשיך ולשלוח לך הודעות.
" on " - הכוונה לכך שהמשתמש מחובר כרגע לאתר.
"חסימת משתמש" - לחסום אותו, כאשר תעשי זאת הוא לא יוכל להמשיך ולשלוח לך הודעות.
" on " - הכוונה לכך שהמשתמש מחובר כרגע לאתר.
כל מה שכתבו נכון רק צריך לדייק,
on זה לא אומר שהוא מחובר לאתר
זה אומר שהוא מחובר ומופיע גם ב"אונליין עכשיו"
הוא יכול להיות מחובר אבל לא להיות בon כי הוא התנתק מהצאט.
on זה אומר שהוא מופיע ב"אונליין עכשיו" ורוצה שידעו שהוא מחובר ובד"כ אין לו בעייה שיפנו אליו בשיחה פרטית.
on זה לא אומר שהוא מחובר לאתר
זה אומר שהוא מחובר ומופיע גם ב"אונליין עכשיו"
הוא יכול להיות מחובר אבל לא להיות בon כי הוא התנתק מהצאט.
on זה אומר שהוא מופיע ב"אונליין עכשיו" ורוצה שידעו שהוא מחובר ובד"כ אין לו בעייה שיפנו אליו בשיחה פרטית.
באותו הנושא: