4 תשובות
אם זה לא חורג מ-75 דולר, הם משלמים, ומתעסקים בשחרור מהמכס.
נראלי צריך לשלם אבל הם צריכים לשלוח לך הודעה נראלי
תשאלי את זה מחר בטח יהיו פה יותר אנשים שמבינים
לחכות, לדעתי שיין משלמים מכס
לחכות שתבוא, שיין עצמם משלמים את המכס.