התחברות
הרשמה
אם מישהו נעלם מהצאט זה אומר שהוא ביקש למחוק את המשתמש?
5 במאי 2023, 00:23
הודעות
פרטיות
מידע על סטיפס
2 תשובות
כן
trangely$
או שהוא חסם
ה
הכיסא
באותו הנושא:
דחוףף אם נעלם לי צאט של מישהו כאן אבל כשאני כותבת את השם שלו ונכנסת הצאט מופיע זה אומר שהוא חסם אותי?!?!
מה זה אומר אם הצאט שלי עם מישהי כאן פשוט נעלם?
אם דיברתי עם מישהו פה בהודעות והוא כאילו נעלם כאילו הצאט איתו נעלם לגמריי נו פליז שהבנתם למה התכוונתי, קיצר זה אומר ש
אם הצאט שלי עם מישהו לא מופיע המסרים זה אומר שהוא חסם אותי?
אם אני חוסמת מישהו פה הצאט שלנו נעלם?
שאני חוסם מישהו הצאט שלנו נעלם לו?
אם נעלם לי הצ'אט עם מישהו פה זה אומר שהוא חסם אותי??
אם אני חוסם מישהו הוא יכול לראות את הצאט שלנו או שאני נעלם לו מההודעות?
אם מישהו חוסם אותי אז נעלם לי הצאט איתו ?
אם חוסמים כאן מישהו הצאט איתו נעלם?
אם דיברתי עם מישהו פה הרבה והוא נעלם לי מהצאט ,כאילו אני לא רואה אותו בשיחות . מה זה אומר?