7 תשובות
לא מזיק כמו שאומרים בטח לא פעם ב אבל פשוט תכבי אותו לגמרי
שואל השאלה:
אה אוי אני בחיים לא אעשה את זה יותר תודה
אומרים שזה רע אבל אני ישנה ככה שנים אז לא יודעת
אני ספציפית אבל הייתי ממש סנטימטר מהמטען והטענתי כל לילה ככה
זה נורא הייתי בבית חולים באשפוז של יומיים בגלל זה
לא בריא בכלל זו קרינה