3 תשובות
תלמדי קצת ואז תלכי לישון יחסית מוקדם (לפני 12) כדי שתקומי מרוכזת
ובבוקר תמשיכי מה שחסר
ובבוקר תמשיכי מה שחסר
תנסי קצת אבל אם את רואה שלא הולך תוותרי, יכול להיות שסתם לא ייכנס כלום וחבל על הזמן
הייתי ממליצה לך עכשיו אולי לראות איזה סרטון סיכום
או ללכת לישון עכשיו טלקום מחר מוקדם בבוקר ללמוד עוד
בהצלחה מחר:)
או ללכת לישון עכשיו טלקום מחר מוקדם בבוקר ללמוד עוד
בהצלחה מחר:)
באותו הנושא: