5 תשובות
יכול להיות שהתנתקת ממנה?
או שסתם יש לך תקיעה בשרת.
היא לא נמצאת איפה שכל השאלות ששאלת? התנתקת מהמשתמש?
שואל השאלה:
לא התנתקתי ממנה
והסתכלתי על השאלות שלי והיא לא שם
אנונימית
אם נמחקה לך שאלה ולא קיבלת התראה על המחיקה ולא עשית ניתוק מהמשתמש לשאלה, אז זו מחיקה של המערכת, משום שהיא לא תמיד שולחת התראות על מחיקות.
אם מוחקים לך שאלה אמורה להופיע לך הודעה, אם לא הופיעה לך הודעה אז לא מחקו