6 תשובות
כן
תבקשי עזרה
הגיוני
אולי אין לך את הכלים הנכונים לזה, ממליצה לבקש עזרה מגורם מקצועי שיעזור ויכווין אותך לשם (:
שואל השאלה:
אני הלכתי ועדיין הולכת לפסיכולוגים וזה עדיין
אני הלכתי ועדיין הולכת לפסיכולוגים וזה עדיין
כי חרדה זה לא משהו שאמורים לשלוט בו ולא אמורים לשלוט ברגשות, אלא להרגיש אותם. שליטה זה משהו שקשור למחשבות ולהגיון, רגשות הם לא הגיוניים.
הדבר הכי נכון לעשות זה להרגיש את החרדה שהיא הצטברות של מתחים ורגשות אחרים שלא הורגשו במלואם ולכן נתקעו ומחפשים דרך יציאה כדי לא לפגוע בגוף עוד יותר.
פסיכולוגים בטוח לא יעזרו כי זה לא משהו שקשור לשיחות ולדיבורים
הדבר הכי נכון לעשות זה להרגיש את החרדה שהיא הצטברות של מתחים ורגשות אחרים שלא הורגשו במלואם ולכן נתקעו ומחפשים דרך יציאה כדי לא לפגוע בגוף עוד יותר.
פסיכולוגים בטוח לא יעזרו כי זה לא משהו שקשור לשיחות ולדיבורים
אנונימית
באותו הנושא: