8 תשובות
בעתיד תשמחי על זה
אל תעלבי
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
ככה צריך להיות עדיף מאשר 18 ולהראות 25
אל תעלבי, עדיף מאשר שיגידו שאת נראית יותר מבוגרת :)
לאלא
זו אמירה פשוט די ניטרלית
זה אפילו אחלה של יתרון