התחברות
הרשמה
הדבר היחיד שאכפת לבנים זה מראה?
היום דיברתי עם מישהו על מישהו אחר שאני בקשר איתו, והוא אמר לי שהדבר היחיד שאכפת לבנים זה מראה. והקטע הןא שאני באמת דיי יפה אבל אני לא חושבת שההוא שאני בקשר איתו מנצל אותי. הוא צודק?
4 במאי 2023, 17:43
שונאת
בנים
3 תשובות
לא נכון הוא טועה זאת הכללה
❤
❤moonlight❤
לא.
אופי,חיוך,שיער
ק
קוביית קרח
לא
ג
גיםברו
באותו הנושא:
מה הדבר היחיד שמשותף לכל בני האדם ללא הבדל כלל?
בנות, למה אתן חושבות שציפורניים ארוכות זה יפה או שאכפת לבנים מלק?
הדבר היחיד שעושה לי טוב זה לצאת על בנים ..
אם מישהו לא מפתח שיחה, בקושי מדבר ולא מראה שאכפת לו שהשיחה תמשיך להניח לו?
הרגע גיליתי שלבןאדם היחיד שאכפת ממני יש קראש ואני מרגישה ככ רע ובאלי לבכות הוא באמת הבןאדם היחיד שמדבר איתי אני בןאדם ככ
הדבר היחיד שיפה בי זה המראה החיצוני
אני היחיד שאכפת לו משכל אפילו יותר מאופי?
איך את/ה מראה לאנשים שאכפת לך מהם?
הגעתי למסקנה שאין דבר כזה חברים אמייתים ושהיחידים שאכפת להם ממך ושאוהבים אותך זו המשפחה והבן זוג, מה אתם חושבים ?
איך קוראים לבן אדם ששופט לפי מראה חיצוני? כמו נגיד אחד שאכפת לו רק מעצמו - אנוכי.
בנים, אם מישהי הייתה מראה שאכפת לה ממכם אבל אתם כבר לא מאוהבים בה