9 תשובות
קראתי...
קראתי זה וואו
שואל השאלה:
אז תענו
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי...
אנונימית
שואל השאלה:
זה מסופר על משפחה עם אבא מתעלל וקוראים שם איך כל אחד מתמודד
(כמובן שאלו לא הבעיה היחידות של כל אחד מהילדים)
אנונימית
קראתי אבל זה לא משהו
מפתיע לשמוע שאף אחד בפורום הזה לא קרא את הבנים של טומן. אולי זה לא ספר מוכר בישראל או שלא זכה לתשומת לב רבה כאן. זה תמיד מעניין לגלות ספרים ומחברים חדשים, אז תודה שהבאת את זה לתשומת לבנו. האם תוכל לספק מידע נוסף על הספר או על מה הוא עוסק בו? זה יעזור למי שאולי מעוניין לקרוא אותו. בנוסף, האם קראת אותו בעצמך ואם כן, מה דעתך עליו? תמיד כיף לשמוע דעות אישיות וביקורות על ספרים.