137 תשובות
שזה מוזר ושלא צריך לשנות את השפה
שכל אחד יעשה מה שמרגיש לו
כל עוד זה לא פוגע באף אחד
וזה גורם לאדם להרגיש יותר טוב עם עצמו
אין שום בעיה
כל עוד זה לא פוגע באף אחד
וזה גורם לאדם להרגיש יותר טוב עם עצמו
אין שום בעיה
מיותר ומטומטם
שזה בסדר וכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ושיקראו לו איך שבא לו
אין לי דעה על זה, אכבד מי שרוצה שאפנה אליו בצורה מסויימת.
מאוד מפגר
אבל
שיעשו מה שבא להם
זה סבבה מבחינתי כל עוד הם לא כופים עליי לקרוא להם ככה
אבל
שיעשו מה שבא להם
זה סבבה מבחינתי כל עוד הם לא כופים עליי לקרוא להם ככה
מה אני אמורה לחשוב? זה סבבה והגיוני, לא רואה בעיה עם זה. ומי שלא מסכים לכבד את הלשון פנייה של האחר אוטומטית לא מכבד אותו מזלזל בו.
שום דבר מיוחד. מכבדת את זה לגמרי, ומאמינה להרגשה של אנשים בנוגע לזה.
שואל השאלה:
משמיד הלימונים
כל הפואנטה בלשון פנייה זה שיפנו אליהם ככה, אתה לא חייב להבין או לתמוך בזה אבל לפחות תכבד
משמיד הלימונים
כל הפואנטה בלשון פנייה זה שיפנו אליהם ככה, אתה לא חייב להבין או לתמוך בזה אבל לפחות תכבד
אנונימית
שזה סבבה לגמרי
נראה לי הכי טוב אם יהיה מגדר אחד ולשון פנייה אחת בלבד, כדי להזכיר לנו שכולם שוויום ושוות בלי קשר למה שיש להם או אין להן במכנסיים
שזה דפוק ואף אחד לא יכפה עליי באיזה לשון פנייה לפנות לבן אדם בן זה בן בת זה בת
שואל השאלה:
ליאם
טיפה קיצוני, כי יש אנשים שמרגישים מגדר מסוים וצמצמת להם את האופציות
ליאם
טיפה קיצוני, כי יש אנשים שמרגישים מגדר מסוים וצמצמת להם את האופציות
אנונימית
רע מאוד לאן התדרדרנו? אסון גדןל הגיע הזמן לא לכבד אותם ולקרוא להם איך שרוצים וכפי שהם נולדו באמת בושה לעם ישראל!
אמאלה כמה אנשים לא מכבדים יש פה מה כואב לכם להתחשב
אנונימית
כל אחד.ת ומה שהואשהיא מרגיש.ה:}
מטומטם
לא הבנתי את השאלה... כמו בן שרוצה שיפנו אליו בתור בת והפוך או שהתכוונת למשהו אחר?
אנונימית
כן אבל אז אתה פונה למגדר אחד, בכל מקום כתוב בלשון זכר, כלומר פונים רק למגדר גבר, וגם כשפונים למגדר אישה אז עדיין מפלים את כל המגדרים האחרים.
אז שיכבדו את זה שאני לא מאמין בזה ושאני עדיין יפנה אליהם בתור בן או בת
שזה דבר נורמלי וגם שלכולם יש לשונות פנייה
ככה העולם עובד תמיד
ככה העולם עובד תמיד
שהצלחנו לחיות בלי זה עד היום,
ועדיף שנמשיך לחיות בלי זה.
ועדיף שנמשיך לחיות בלי זה.
שואל השאלה:
אגב התכוונתי לשון פניה היא או הוא
אני אישית לא חושבת שהם/אתם בעברית זה נחוץ כי עדיין יש מגדר- זכר. זה מאבד את המטרה ככה. באנגלית לדעתי they/them זה הגיוני ולגיטימי
אגב התכוונתי לשון פניה היא או הוא
אני אישית לא חושבת שהם/אתם בעברית זה נחוץ כי עדיין יש מגדר- זכר. זה מאבד את המטרה ככה. באנגלית לדעתי they/them זה הגיוני ולגיטימי
אנונימית
dude, אנשים גם חיו 1700 שנה בלי לדעת חוקי ניוטון, אבל אנחנו נשרוד עכשיו 1700 שנה בלעדיהם? כנראה שלא!!!
^^זה משנה את כל המשמעות של שהאלה
פשוט צריך להשאיר את הכל כמו שהיה לפני זה ולא לשנות כלום
פשוט צריך להשאיר את הכל כמו שהיה לפני זה ולא לשנות כלום
כפי שרשמו, דעתי היא שכל חד יעשה מה שברצונו כל עוד אף אחד לא נפגע מזה.
שצריך לכבד את זה בדיוק כמו שמכבדים אותי ואתכם
ולכל האלו בתגובות- לא צריך לתת תירוצים עלובים אפשר פשוט להגיד "אין לי ידע בנושא ואני בוחר להזיק" ולסגור את זה
ולכל האלו בתגובות- לא צריך לתת תירוצים עלובים אפשר פשוט להגיד "אין לי ידע בנושא ואני בוחר להזיק" ולסגור את זה
אני יצטרך קצת להתרגל לשנות את זה אבל אני הייתי ממש משתדלת לדבר אליהם איך שהם רוצים זה לא כזה משנה לי פשוט יקח לי קצת זמן להתרגל לשנות את לשון הפניה שלי אליהם בעיקר אם זה אנשים שאני כבר מכירה ואני רגילה לקרוא להם בלשון זכר או נקבה
אין בעיה עם לשונות פנייה לדעתי אם מישהו רוצה שיפנו אליו בדרך מסוימת
הבעיה עם אלה שבאים ומשנים את הלשון פנייה שלהם כל רגע ואז כועסים כי פנית אליהם לא נכון..
תחליטו כבר
גם יש מדינות שזה נהיה חובה וחוק וזה לא בסדר בעייני
הבעיה עם אלה שבאים ומשנים את הלשון פנייה שלהם כל רגע ואז כועסים כי פנית אליהם לא נכון..
תחליטו כבר
גם יש מדינות שזה נהיה חובה וחוק וזה לא בסדר בעייני
אנונימית
מצידי שבנאדם יחליט שהוא הליקופטר ויבקש שיפנו אליו בתור מרחף/מעופף
הבעיה שלי עם לשונות פנייה זו הדרישה החברתית לכבד את זה.
היו תקופות בהיסטוריה שהיו אומרים לאנשים מה אסור להם לומר, וזה מגביל את חופש הביטוי, זה חלק מהדמוקטיה השינוי הזה שחל שמותר לדבר מה שרוצים.
אבל מעולם, מעולם לא אמרו לאנשים מה הם חייבים *כן* להגיד. וזה מחליא אותי, זה זוועה, זו דיקטטורה, זו כפייה, ואני לא מקבל את זה.
בנאדם שרוצה להיות היא/הוא/אתם/אתן, שיבקש ממני יפה, שיסביר לי למה הוא רוצה, ואם אני משתכנע, אז אני אפנה אליו ככה כמו שאני פונה לאנשים בתור 'אחי' בתור כינוי.
אבל אף אחד, לעולם לא יצליח לשכנע אותי שהוא כמה אנשים.
טראנסים עוד אני מקבל, תפדאל.
כל שאר המגדרים אני לא מקבל כי זה לא קיים.
יש גבר, ויש אישה.
יש זכר ויש נקבה.
יש כרומוזום xx ויש כרומוזום xy
גבר לעולם לא יוכל ללדת, לא משנה כמה הורמונים הוא יקח, פשוט כי אין לו רחם.
ולכן גבר לא יכול לעולם להיות אישה בהגדרה.
הוא כן יכול להתנהג כמו אישה, ולדבר ולהיראות, והכל טוב, זו זכותו, ואני מכבד אותו ואני אראה אותו בתור אישה ואפנה אליו בתור אישה.
אבל ביולוגית הוא לא יכול להיות אישה, וזה לא משהו רע, זה פשוט המציאות.
אז שוב, אין לי בעיה עם טראנסים, ומכבד והכל.
אבל אל תנסו לכפות, אתם סתם יוצרים אנטי.
הבעיה שלי עם לשונות פנייה זו הדרישה החברתית לכבד את זה.
היו תקופות בהיסטוריה שהיו אומרים לאנשים מה אסור להם לומר, וזה מגביל את חופש הביטוי, זה חלק מהדמוקטיה השינוי הזה שחל שמותר לדבר מה שרוצים.
אבל מעולם, מעולם לא אמרו לאנשים מה הם חייבים *כן* להגיד. וזה מחליא אותי, זה זוועה, זו דיקטטורה, זו כפייה, ואני לא מקבל את זה.
בנאדם שרוצה להיות היא/הוא/אתם/אתן, שיבקש ממני יפה, שיסביר לי למה הוא רוצה, ואם אני משתכנע, אז אני אפנה אליו ככה כמו שאני פונה לאנשים בתור 'אחי' בתור כינוי.
אבל אף אחד, לעולם לא יצליח לשכנע אותי שהוא כמה אנשים.
טראנסים עוד אני מקבל, תפדאל.
כל שאר המגדרים אני לא מקבל כי זה לא קיים.
יש גבר, ויש אישה.
יש זכר ויש נקבה.
יש כרומוזום xx ויש כרומוזום xy
גבר לעולם לא יוכל ללדת, לא משנה כמה הורמונים הוא יקח, פשוט כי אין לו רחם.
ולכן גבר לא יכול לעולם להיות אישה בהגדרה.
הוא כן יכול להתנהג כמו אישה, ולדבר ולהיראות, והכל טוב, זו זכותו, ואני מכבד אותו ואני אראה אותו בתור אישה ואפנה אליו בתור אישה.
אבל ביולוגית הוא לא יכול להיות אישה, וזה לא משהו רע, זה פשוט המציאות.
אז שוב, אין לי בעיה עם טראנסים, ומכבד והכל.
אבל אל תנסו לכפות, אתם סתם יוצרים אנטי.
לדעתי יש סוגים שאני מבינה וסוגים שלא
אני מכבדת אנשים שמשתמשים ב הם/אתם אבל להזדהות כחתול נגיד זה כבר מוגזם
אבל צריך לכבד אנשים ואת הרצונות שלהם
כל עוד זה לא פוגע באף אחד ובזכות בסיסית כלשהי אז זה לא אמור להפריע
אני מכבדת אנשים שמשתמשים ב הם/אתם אבל להזדהות כחתול נגיד זה כבר מוגזם
אבל צריך לכבד אנשים ואת הרצונות שלהם
כל עוד זה לא פוגע באף אחד ובזכות בסיסית כלשהי אז זה לא אמור להפריע
סבבה לגמרי
על בן שחושב שהוא בת או ההפך עוד אפשר להבין, אבל לשון פנייה רבים זה מטומטם לגמרי (כן גם באנגלית) ואני לא מתכוון "לכבד" אנשים שחושבים שהם רבים
אם הם לא מרגישים זכר או נקבה אז שיבחרו אחד מהם או שילכו לטיפול
אם הם לא מרגישים זכר או נקבה אז שיבחרו אחד מהם או שילכו לטיפול
אנונימי
לא שופטת אבל זה חד משמעית מיתוס ושריטה שהחברה יצרה לנו, בתור מישהי שהזדהתה כהכל לשלב מאוד גדול וארוך בחייה בסוף הבנתי שזה בולשיט אחד גדול, מגדר זה ליטרלי בולשיט
^ בגלל זה צריך לשון פנייה אחת לכולם.ן כולל הכל וככה לא תתאפשר אפליה גם אם נרצה
מיותר
ההוכחה לכך שאתם *דורשים* כבוד היא העובדה הפשוטה שאתם עושים דמוניזציה לכל אדם שלא מסכים איתכם בנושא הזה.
למה אתם מצפים שיכבדו את הבקשות שלכם, כשאתם לא מכבדים את העובדה הפשוטה שאף אחד לא חייב לכם כלום?
מה זו היומרנות הזאת לחשוב שאם אני בוחר לא להתקפל מול הרצונות שלכם אז זה הופך אותי לאדם רע או חא מכבד.
אם אני מחליט שלשון הפנייה שלי זה 'הוד מעלתו, כבוד מלכותו הסקסי, אבי האנדלוסים וראשוני האדם'
אתם תפנו אליי ככה כל פעם?
עזבו, אתם תתרצו שזה ארוך מדי.
אם אני מחליט שמהיום כולם צריכים לפנות אליי בתור "מלך/אדוני" אז אתם תכבדו את זה? אם לא, אין לכם זכות *לדרוש* שיכבדו אתכם
ואם כן, אז יש לכם בעיה קשה, כי אין לכם עמוד שדרה אם אתם קוראים לבנאדם 'מלך' רק כי אמר שזו לשון הפנייה שלו
למה אתם מצפים שיכבדו את הבקשות שלכם, כשאתם לא מכבדים את העובדה הפשוטה שאף אחד לא חייב לכם כלום?
מה זו היומרנות הזאת לחשוב שאם אני בוחר לא להתקפל מול הרצונות שלכם אז זה הופך אותי לאדם רע או חא מכבד.
אם אני מחליט שלשון הפנייה שלי זה 'הוד מעלתו, כבוד מלכותו הסקסי, אבי האנדלוסים וראשוני האדם'
אתם תפנו אליי ככה כל פעם?
עזבו, אתם תתרצו שזה ארוך מדי.
אם אני מחליט שמהיום כולם צריכים לפנות אליי בתור "מלך/אדוני" אז אתם תכבדו את זה? אם לא, אין לכם זכות *לדרוש* שיכבדו אתכם
ואם כן, אז יש לכם בעיה קשה, כי אין לכם עמוד שדרה אם אתם קוראים לבנאדם 'מלך' רק כי אמר שזו לשון הפנייה שלו
לכולם יש לשונות פניה, מה כבר אפשר לחשוב על זה
"מה אתם חושבים על ידיים"
"מה אתם חושבים על ידיים"
שואל השאלה:
^אז אף אחד לא חייב לקרוא לך כגבר אחי
^אז אף אחד לא חייב לקרוא לך כגבר אחי
אנונימית
שואל השאלה:
לשלמות זה אוברייטד
לשלמות זה אוברייטד
אנונימית
שיעשו מה שבלאם לא קשור אליי אז מה אכפת לי בתכלס?
תלוי מה
יש אנשים שרוצים שיפנו אליהם בתור רבים שזה לדעתי מוזר
או כאלה שרוצים מעורב באותו משפט שזה הכי גרוע שזה זכר ונקבה באותו משפט
וקשה לדעת עם מי אני מדבר אם זה זכר או נקבה ופשוט לא נעים יותר לדבר עם אנשים
כולם נעלבים מכל דבר קטן
ומסכים עם שלמות (שוב) כאילו אי אפשר לדרוש כבוד רק לבקש או להרוויח אם מישהו לא מכבד אותך פשוט אל תדבר איתו פשוט וקל
יש אנשים שרוצים שיפנו אליהם בתור רבים שזה לדעתי מוזר
או כאלה שרוצים מעורב באותו משפט שזה הכי גרוע שזה זכר ונקבה באותו משפט
וקשה לדעת עם מי אני מדבר אם זה זכר או נקבה ופשוט לא נעים יותר לדבר עם אנשים
כולם נעלבים מכל דבר קטן
ומסכים עם שלמות (שוב) כאילו אי אפשר לדרוש כבוד רק לבקש או להרוויח אם מישהו לא מכבד אותך פשוט אל תדבר איתו פשוט וקל
^^^^^^לא נכון לא לכולם יש ידיים :)
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי,
באנגלית יש הגיון מאחורי זה כי they זה אותו דבר לבת ובן, ואז אם פונים אלייך ככה בעצם לא משייכים אותך למגדר מסוים. בעברית זה לא הגיוני כי יש הם ויש הן
אנונימי,
באנגלית יש הגיון מאחורי זה כי they זה אותו דבר לבת ובן, ואז אם פונים אלייך ככה בעצם לא משייכים אותך למגדר מסוים. בעברית זה לא הגיוני כי יש הם ויש הן
אנונימית
יש מציאות
המציאות הפשוטה היא:
בנאדם שנולד זכר, עם כרומוזום xy, הוא זכר, הוא גבר, לשון הפנייה שלו היא 'אתה/הוא' נקודה.
בנאדם שנולד נקבה, עם כרמוזום xx, היא נקבה, היא אישה, לשון הפנייה שלה היא 'את/היא'
עד כאן, *עובדות* נטו.
החלטתם לשנות את עצמכם? תפדאל, בכיף.
אבל אתם לא יכולים לבוא, ולדרוש לשנות סדרי עולם, ואז גם להתלונן שלא כולם מתקפלים לרצון הזה.
אם אתם רוצים לשנות את השפה, ולערער על המדע, תעשו את זה, אלו החיים שלכם.
מצידי תחתכו את היידים שלכם ותגידו "לא זו לא פגיעה עצמית כי אני מרגיש שהייתי צריך להיוולד עם יותר צלקות ביידים"
ליטרלי לא יכול להיות אכפת לי פחות.
אנחנו חיים את החיים שלנו בשקט, אנחנו פונים לבנאדם לפי איך שהוא נראה, כי ככה העולם תמיד עבד, וזה הנורמה.
אתם נדחפים לנו לחיים ודורשים שאני אפנה אליכם בצורה אחרת? לא מעוניין, מה כל כך מסובך בזה.
אתם יכוליפ לתת מינוסים חופשי, אני יודע שאתם לא אוהבים לשמוע את האמת, אתם מעדיפים לחיות בשקר מתוק, לחשוב שכל העולם חייב לעשות הכל כדי שחס וחלילה הרגשות שלכם לא יפגעו.
אבל עוד לא ראיתי בנאדם אחד שנותן לי טענה לוגית למה *אני* *צריך* לקרוא לגבר 'אתם' או 'את'
המציאות הפשוטה היא:
בנאדם שנולד זכר, עם כרומוזום xy, הוא זכר, הוא גבר, לשון הפנייה שלו היא 'אתה/הוא' נקודה.
בנאדם שנולד נקבה, עם כרמוזום xx, היא נקבה, היא אישה, לשון הפנייה שלה היא 'את/היא'
עד כאן, *עובדות* נטו.
החלטתם לשנות את עצמכם? תפדאל, בכיף.
אבל אתם לא יכולים לבוא, ולדרוש לשנות סדרי עולם, ואז גם להתלונן שלא כולם מתקפלים לרצון הזה.
אם אתם רוצים לשנות את השפה, ולערער על המדע, תעשו את זה, אלו החיים שלכם.
מצידי תחתכו את היידים שלכם ותגידו "לא זו לא פגיעה עצמית כי אני מרגיש שהייתי צריך להיוולד עם יותר צלקות ביידים"
ליטרלי לא יכול להיות אכפת לי פחות.
אנחנו חיים את החיים שלנו בשקט, אנחנו פונים לבנאדם לפי איך שהוא נראה, כי ככה העולם תמיד עבד, וזה הנורמה.
אתם נדחפים לנו לחיים ודורשים שאני אפנה אליכם בצורה אחרת? לא מעוניין, מה כל כך מסובך בזה.
אתם יכוליפ לתת מינוסים חופשי, אני יודע שאתם לא אוהבים לשמוע את האמת, אתם מעדיפים לחיות בשקר מתוק, לחשוב שכל העולם חייב לעשות הכל כדי שחס וחלילה הרגשות שלכם לא יפגעו.
אבל עוד לא ראיתי בנאדם אחד שנותן לי טענה לוגית למה *אני* *צריך* לקרוא לגבר 'אתם' או 'את'
מטומטם, אנשים לוקחים את זה למקומות רחוקים
שואל השאלה:
שלמות זה אוברייטד
הנה טענה לוגית לקרוא לגבר את, הוא ביקש ממך. לכבד בקשה של בן אדם אתה יכול?
שלמות זה אוברייטד
הנה טענה לוגית לקרוא לגבר את, הוא ביקש ממך. לכבד בקשה של בן אדם אתה יכול?
אנונימית
מכבדת אבל לא מאמינה בזה
אנונימית
בן אדם שנולד עם כרומוזום xy הוא זכר ואין על כך עוררין, אבל הוא לאו דווקא גבר!!!!!!!!!!!!!
מגדר זה משהו שהומו סאפיינס המציא והוא קיים על אותו עיקרון של כסף ומוסר. בטבע הוא לא קיים. מגדר זה כולה רשימה של תכונות אופי שזכר צריך לסמן בווי בשביל להיקרא גבר.
ו
מגדר זה משהו שהומו סאפיינס המציא והוא קיים על אותו עיקרון של כסף ומוסר. בטבע הוא לא קיים. מגדר זה כולה רשימה של תכונות אופי שזכר צריך לסמן בווי בשביל להיקרא גבר.
ו
מטופש.
אתם לא יכולים להחליט על לשונות הפנייה שלכם כמו שאינכם יכולים להחליט על לשונות התואר שלכם.
אני מזדהה בתור דראקו לוציוס מאלפוי, לשון התואר שלי היא " מבריקה ויפהפיה".
זהו, שלא.
לעובדות לא אכפת מהרגשות שלכם.
לביולוגיה לא אכפת מזה.
ילד יכול לבוא אליך ולומר:" אבא, אני לא מרגיש כמו בן. אני לא מרגיש כאילו אני חלק מהם".
אוקי.
אז אתם לא מזדהים עם שאר בני מינכם. אולי אתם מעדיפים וורוד ואוהבים דברים שמיוחסים יותר לנשים.
זה לא אומר שאתה אישה. ולעולם לא תהיה. שים ליפסטיק ושמלה ואתה לעולם לא תהיה אישה. כי אישה זה יצור חי שמסוגל ליצור תינוק בתוכו. ליצור חיים. המוח שלנו שונה והרגש שלנו שונה.
יש לנו פריויליגיות כחוקיות כגון שירותים פרטיים. למען הבטיחות שלנו.
מפני מי? גברים.
ומי טוען שהוא לשון פנייה אחרת נכנס לשם ואונס נשים.
לוקח מקום ראשון בספורט נשים.
וכו.
טראנסגנדרים והזויים שמחליטים בעצמם על לשונות הפנייה צריכים להבין שזה שפה, לא בחירה בהתבסס על רגשות ואמוציות.
כן, כן... אתם לא תסכימו איתי. אבל זה נכון
אתם לא יכולים להחליט על לשונות הפנייה שלכם כמו שאינכם יכולים להחליט על לשונות התואר שלכם.
אני מזדהה בתור דראקו לוציוס מאלפוי, לשון התואר שלי היא " מבריקה ויפהפיה".
זהו, שלא.
לעובדות לא אכפת מהרגשות שלכם.
לביולוגיה לא אכפת מזה.
ילד יכול לבוא אליך ולומר:" אבא, אני לא מרגיש כמו בן. אני לא מרגיש כאילו אני חלק מהם".
אוקי.
אז אתם לא מזדהים עם שאר בני מינכם. אולי אתם מעדיפים וורוד ואוהבים דברים שמיוחסים יותר לנשים.
זה לא אומר שאתה אישה. ולעולם לא תהיה. שים ליפסטיק ושמלה ואתה לעולם לא תהיה אישה. כי אישה זה יצור חי שמסוגל ליצור תינוק בתוכו. ליצור חיים. המוח שלנו שונה והרגש שלנו שונה.
יש לנו פריויליגיות כחוקיות כגון שירותים פרטיים. למען הבטיחות שלנו.
מפני מי? גברים.
ומי טוען שהוא לשון פנייה אחרת נכנס לשם ואונס נשים.
לוקח מקום ראשון בספורט נשים.
וכו.
טראנסגנדרים והזויים שמחליטים בעצמם על לשונות הפנייה צריכים להבין שזה שפה, לא בחירה בהתבסס על רגשות ואמוציות.
כן, כן... אתם לא תסכימו איתי. אבל זה נכון
יכול לכבד ואני גם מכבד
אני לא מכבד *כשדורשים* ממני, אני מכבד אם מבקשים ממני.
מבחינתי זה כמו כינוי, כמו שאני קורא לחברים אחי, כמו שאני אקרא לבנאדם 'אדוני' למרות שהוא לא האדון שלי מבחינה טכנית.
שוב, כתבתי כמה וכמה פעמים, אין לי בעיה לכבד. יש לי בעיה כשדורשים את הכבוד הזה.
ויש לי בעיה כשרוצים שאני אשנה את החשיבה שלי, ואת התפיסה שלי.
אני לעולם לא אחשוב שגבר יכול להיות אישה ביולוגית, נקודה.
זה לא סותר את העובדה שאני יכול לפנות אליהם בתור אישה.
זה סותר את העובדה שהם רוצים שבמוח שלי אני אחשוב שהם אישה לכל דבר, כי הם לא אישה לכל דבר.
ושוב, זה נושא הרבה יותר מורכב בשביל להסביר את זה בתשובה על הכתב בלי טונים ובלי הבעות.
אבל שורה תחתונה, מכיר מספיק טראנסים, חלקם חברים שלי, חלקם לא.
אבל כשבנאדם מבקש ממני לכבד אני מכבד, כשבנאדם חושב שהוא יכול לכפות עליי לכבד אותו, פרנציפ אני לא אכבד אותו, כי הוא לא מחליט עליי.
עד כדי כך פשוט.
אני לא מכבד *כשדורשים* ממני, אני מכבד אם מבקשים ממני.
מבחינתי זה כמו כינוי, כמו שאני קורא לחברים אחי, כמו שאני אקרא לבנאדם 'אדוני' למרות שהוא לא האדון שלי מבחינה טכנית.
שוב, כתבתי כמה וכמה פעמים, אין לי בעיה לכבד. יש לי בעיה כשדורשים את הכבוד הזה.
ויש לי בעיה כשרוצים שאני אשנה את החשיבה שלי, ואת התפיסה שלי.
אני לעולם לא אחשוב שגבר יכול להיות אישה ביולוגית, נקודה.
זה לא סותר את העובדה שאני יכול לפנות אליהם בתור אישה.
זה סותר את העובדה שהם רוצים שבמוח שלי אני אחשוב שהם אישה לכל דבר, כי הם לא אישה לכל דבר.
ושוב, זה נושא הרבה יותר מורכב בשביל להסביר את זה בתשובה על הכתב בלי טונים ובלי הבעות.
אבל שורה תחתונה, מכיר מספיק טראנסים, חלקם חברים שלי, חלקם לא.
אבל כשבנאדם מבקש ממני לכבד אני מכבד, כשבנאדם חושב שהוא יכול לכפות עליי לכבד אותו, פרנציפ אני לא אכבד אותו, כי הוא לא מחליט עליי.
עד כדי כך פשוט.
שואלת השאלה, כתבת שזו טענה לוגית לקרוא לגבר בת.
התשובה בגוף השאלה... גבר הוא לא בת.
התשובה בגוף השאלה... גבר הוא לא בת.
נקבה היא יצור שמביא ילדים ברחם, לא אישה!!!!
שזה לשוב לכל אלד ואדם לבחור איל הוא רוצה שיפנו אליו זה נטו זכות של כל אחד ואחד . להיות מי שהוא רוצה להיות וגם אל זה אומר שהוא מבקש לשנות פנייה שונה מהמין שלו
לשון פנייה זה משהו רגיל בשפה.
אבל שאנשים בוחרים לעצמם עפ מה שבא להם , זה דימיון.
אבל שאנשים בוחרים לעצמם עפ מה שבא להם , זה דימיון.
המקסימום לדעתי זה בת שהיא רוצה להיות בן וההפך אבל שלא יהיה כבר חתול וכאלה זה הזיה אנשים שפשוט חסרי מודעות
מביך
אנונימית
אישה בהגדרה היא בנאדם בוגר ממין נקבה.
אין דבר כזה מגדר, נכון.
כי יש מין.
'ההומו ספיאנס המציאו את המגדר'
לא.
אתם המצאתם את המגדר.
אתם החלטתם שמין ומגדר זה דבר שונה.
זכר, גבר, איש - יכול בהחלט להתנהג בצורה מסויימת(נשית, לצורך העניין) ולהתלבש בצורה מסויימת, ולעשות ניתוחים ולקחת הורמונים ומה שהוא רוצה, הכל טוב ויפה.
אבל פיזית, ביולוגית, הוא נשאר זכר, איש, גבר.
מגדר זו לא רשימה של תכונות אופי
מגדר זה משהו *שאתם* המצאתם כדי שתוכלו להתנהג בצורה ההפוכה ממה שנהוג בחברה, ולתרץ את זה בכך שאתם 'מגדר שונה'
לא, אתם בהחלט יכולים להתנהג בצורה שונה ממה שהחברה נוהגת, אבל זה לא הופך אתכם למשהו אחר.
אם בן מתחיל לשים לק, ותכשיטים, ועגילים וללבוש חצאיות וחזייה, זה לא הופך אותו לבת... זה הופך אותו לבן ששם לק, וחזייה, ותכשיטים.
שזה בן לכל דבר.
פשוט לא 'בן' בתפיסה החברתית שבה תופסים איך שבנים צריכים להתנהג.
החלטתם להיות שונים, ובמקום לומר שהחלטתם להיות שונים ולעשות מה שטוב לכם כי אתם מפחדים מהתגובות, אתם משקרים וממציאים נרטיב שמדובר באיזו מחלה או משהו בסגנון כדי שיהיה אסור להביע דעה נגדית שחלילה תפגע לכם ברגשות
אין דבר כזה מגדר, נכון.
כי יש מין.
'ההומו ספיאנס המציאו את המגדר'
לא.
אתם המצאתם את המגדר.
אתם החלטתם שמין ומגדר זה דבר שונה.
זכר, גבר, איש - יכול בהחלט להתנהג בצורה מסויימת(נשית, לצורך העניין) ולהתלבש בצורה מסויימת, ולעשות ניתוחים ולקחת הורמונים ומה שהוא רוצה, הכל טוב ויפה.
אבל פיזית, ביולוגית, הוא נשאר זכר, איש, גבר.
מגדר זו לא רשימה של תכונות אופי
מגדר זה משהו *שאתם* המצאתם כדי שתוכלו להתנהג בצורה ההפוכה ממה שנהוג בחברה, ולתרץ את זה בכך שאתם 'מגדר שונה'
לא, אתם בהחלט יכולים להתנהג בצורה שונה ממה שהחברה נוהגת, אבל זה לא הופך אתכם למשהו אחר.
אם בן מתחיל לשים לק, ותכשיטים, ועגילים וללבוש חצאיות וחזייה, זה לא הופך אותו לבת... זה הופך אותו לבן ששם לק, וחזייה, ותכשיטים.
שזה בן לכל דבר.
פשוט לא 'בן' בתפיסה החברתית שבה תופסים איך שבנים צריכים להתנהג.
החלטתם להיות שונים, ובמקום לומר שהחלטתם להיות שונים ולעשות מה שטוב לכם כי אתם מפחדים מהתגובות, אתם משקרים וממציאים נרטיב שמדובר באיזו מחלה או משהו בסגנון כדי שיהיה אסור להביע דעה נגדית שחלילה תפגע לכם ברגשות
שזה מצויין
לדעתי לכלכ אחד מגיע אליו שיפנו אליו בלשון המגדר שהוא מרגיש
אם בן אדם נולד ככה, למה שנעניש אותו ונגדרום לו לכאב רק בגלל שכך הוא נולד?
לדעתי לכלכ אחד מגיע אליו שיפנו אליו בלשון המגדר שהוא מרגיש
אם בן אדם נולד ככה, למה שנעניש אותו ונגדרום לו לכאב רק בגלל שכך הוא נולד?
שואל השאלה:
אנשים יש זכר נקבה ויש גבר אישה זה שני דברים שונים בין אם תסכימו או לא
אנשים יש זכר נקבה ויש גבר אישה זה שני דברים שונים בין אם תסכימו או לא
אנונימית
שזה בסדר גמור
יש אנשים שמרגיש להם נוח כשפונים אליהם בלשון פנייה מסויים וצריך לכבד את זה
יש אנשים שמרגיש להם נוח כשפונים אליהם בלשון פנייה מסויים וצריך לכבד את זה
אני בחיים לא אבין את הקטע של מגדר מבטיחה לכם זה כזה מסובך
די לסבך לכולם את החיים
די לסבך לכולם את החיים
אנונימית
מסכנים שמחפשים צומת לב
שצריך לכבד את רצונו של כל אדם
שאלה מיותרת שנועדה להתסיס.
לשונות פנייה הם בסיסיים וכל אחד משתמש בהם. כל הזמן.
לשונות פנייה הם בסיסיים וכל אחד משתמש בהם. כל הזמן.
אני לא חושבת שזה נורמאלי או משהו
לפי דעתי זה שטויות
אבל שכל בן אדם יעשה רק מה שעושה לו טוב גם אם זה לא מתקבל על דעת כל הרוב
לפי דעתי זה שטויות
אבל שכל בן אדם יעשה רק מה שעושה לו טוב גם אם זה לא מתקבל על דעת כל הרוב
תלוי איזה. לפעמים זה יכול להציק אם אלו לשונות פנייה ברבים (אני גם לא ממש מבין את זה).
אם מישהו נולד כבן לדוגמה והוא רוצה שיפנו אליו כרבים כי הוא חושב שהוא גם בן וגם בן (מרגיש כך, זהות מגדרית), אז מה אכפת לו אם אני פונה אליו בזכר?
לשון פניה זה משהו שיש לכולם, למעשה. אני גבר, אז פונים אליי בלשון פנייה זכרי (אתה, הוא)
אם מישהו נולד כבן לדוגמה והוא רוצה שיפנו אליו כרבים כי הוא חושב שהוא גם בן וגם בן (מרגיש כך, זהות מגדרית), אז מה אכפת לו אם אני פונה אליו בזכר?
לשון פניה זה משהו שיש לכולם, למעשה. אני גבר, אז פונים אליי בלשון פנייה זכרי (אתה, הוא)
שואל השאלה:
שרק החתיכון
השאלה נועדה לראות מה הרוב חושבים בנושא הזה, וזה מפתיע אותי כמה לא מקבלים או מכבדים לשונות פנייה
שרק החתיכון
השאלה נועדה לראות מה הרוב חושבים בנושא הזה, וזה מפתיע אותי כמה לא מקבלים או מכבדים לשונות פנייה
אנונימית
מיותר וטיפשי
לא לשנות את זה
תלוי איזה
אם זה האלה שרוצים שאנשים יקראו להם ככקבוצת אנשים או משהו כמו למשל היא/הם או משהו כזה אז זה מוזר.
אם זה האלה שרוצים שאנשים יקראו להם ככקבוצת אנשים או משהו כמו למשל היא/הם או משהו כזה אז זה מוזר.
אנונימית
מוזר ולא בסדר
אני אפנה לכל אחד איך שהוא מבקש, אבל אני פשוט מתעבת את הנקודות ששמים באמצע מילים, לדוגמה א.נשים, הולכ.ת/הולך.ת
זה תוקע את הקריאה ומרגיז. לי בתור אישה ממש לא אכפת שיכתבו בלשון זכר כוללת, אני אפילו מעדיפה את זה.
אבל שוב, אם בן אדם רוצה שיפנו אליו בתור אין בעיה, מה שהוא רוצה :)
זה תוקע את הקריאה ומרגיז. לי בתור אישה ממש לא אכפת שיכתבו בלשון זכר כוללת, אני אפילו מעדיפה את זה.
אבל שוב, אם בן אדם רוצה שיפנו אליו בתור אין בעיה, מה שהוא רוצה :)
לא יודעת עד כמה אני מבינה את זה אבל אני אקרא להם איך שהם רוצים אם זה מה שישמח אותם..
הקטע זה שלי לדוגמה זה יכול להיות מוזר אבל בסוף כאילו מה אכפת לי שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה זה לא ישפיע על החיים שלי
אנונימי
מיותר ומוזר רצח
שכל אחד יעשה מה שבא לו אבל אני ממש לא עומדת לקרוא לאנשים ברבים כאילו הם מוטציות
שכל אחד יעשה מה שבא לו אבל אני ממש לא עומדת לקרוא לאנשים ברבים כאילו הם מוטציות
neopronouns זה מיותר, ולא הגיוני בשפה העברית.
לשונות הפנייה הרגילים הם בסדר.
לשונות הפנייה הרגילים הם בסדר.
מיותר ומטומטם לדעתי
וקצת מביך גם
וקצת מביך גם
שאם זה מה שגורם לבן אדם להרגיש שלם עם עצמו, אז למה לא?
צריך לכבד את זה וטיפה "להתאמץ".. זה לא יזיק לאף אחד.
צריך לכבד את זה וטיפה "להתאמץ".. זה לא יזיק לאף אחד.
אין לכם שום זכות להגיד שמשהו מיותר. עבורכם זה מיותר עבור אחרים לא.
מכירים גוף ראשון שני שלישי? אני אתה את אתם אתן הם הן?
כל אלה הם לשונות פנייה. ואתם כולכם משתמשים בהם ביומיום. דיי לחרטט
מכירים גוף ראשון שני שלישי? אני אתה את אתם אתן הם הן?
כל אלה הם לשונות פנייה. ואתם כולכם משתמשים בהם ביומיום. דיי לחרטט
^
ההשוואה לא נכונה.
גוף ראשון, שני ושלישי הם בשביל להבין אל מי פונים בשיחה.
השאלה היא על הneopronouns
ההשוואה לא נכונה.
גוף ראשון, שני ושלישי הם בשביל להבין אל מי פונים בשיחה.
השאלה היא על הneopronouns
זה לא הגיוני לקורא למשהו יחיד ברבים
אנונימי
^^אין כאן שום השוואה, אלה הם לשונות הפנייה בשפה העברית.
אמיתי? אחד המפגרים
והלשון פנייה של אתם בכלל חסר משמעות אבל למרות הדעה שלי אני אכבד שאדבר איתם אבל כשלא מצידי לקרוא להם איך שאני רוצה
והלשון פנייה של אתם בכלל חסר משמעות אבל למרות הדעה שלי אני אכבד שאדבר איתם אבל כשלא מצידי לקרוא להם איך שאני רוצה
שטויות, מי שבן - לשון פנייה של זכר.
מי שבת- לשון פנייה של נקבה.
מי שבת- לשון פנייה של נקבה.
^^^
האנשים בתגובות מדברים על neopronouns, לא על לשונות הפנייה הרגילים.
האנשים בתגובות מדברים על neopronouns, לא על לשונות הפנייה הרגילים.
מבלבלים
זה בסדר לגמרי, כל אחד ומה שהוא חושב, יש לי חבר טוב שהוא בכללי בת אבל הוא ביקש ממני לפנות אליו בזכר, אני תמיד פונה אליו בזכר אבל יש הרבה שעדיין פונים אליו בנקבה, לו זה לא מפריע כי הוא עוד לא אמר להורים שלו אבל אותי זה קצת מעצבן, אם הוא מעדיף שידברו אליו בזכר אז תדברו אליו בזכר, אני חושבת שאם מישהו מבקש שיפנו אליו ככה וככה אז צריך לפנות אליו ככה וככה
אני אישית מכבדת רק אם גבר רוצה להיות אישה או אישה לגבר .
כאלה שלא מרגישים לא ככה ולא ככה זה כבר הזוי ולא פלא שחצי מהם לא מצליחים בחיים .
כאלה שלא מרגישים לא ככה ולא ככה זה כבר הזוי ולא פלא שחצי מהם לא מצליחים בחיים .
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא דיברתי על נאופרונאונס אני דיברתי על לשונות פנייה במובן של אדם שנולד זכר יבחר בלשון פנייה היא למשל , או אנשים עם לשון פניה הם
ובנוגע לנאופרונאונס זה באמת בדיחה
אני לא דיברתי על נאופרונאונס אני דיברתי על לשונות פנייה במובן של אדם שנולד זכר יבחר בלשון פנייה היא למשל , או אנשים עם לשון פניה הם
ובנוגע לנאופרונאונס זה באמת בדיחה
אנונימית
^^^^השאלה שאלה על לשונות פנייה. התגובות אומרות שלשון פנייה הוא מיותר ועוד שלל של תיאורים מקסימים.
זה סבבה מבחינתי אבל אם בטעות פנו אליך בלשון פניה הלא נכון אז לא לעשות סצנה ולא להגיד "אבל אמרתי לך לפנות אליי כאת") אלא לזרום או לתקן בעדינות
אבל יש את הלשון פניה של they וזה כבר מוגזם כי בעברית זה לא יכול לעבוד כי נגיד שאני אגדיר את עצמי they אז בעברית זה אתם או אתן?
וגם לדעתי מוגזם שכותבים משהו וכותבים ככה:
שלום לכולם.ן, הנכם.ן מוזמנים.ות .....
זה סתם מקשה על הקריאה ובמקום להתמקד במסר העיקרי זה סתם מבלבל
אין לדעתי בעיה לכתוב רק בלשון זכר וזה יהיה מופנה לכל המגדרים או לכתוב רק בנקבה ויהיה לכל המגדרים
אבל יש את הלשון פניה של they וזה כבר מוגזם כי בעברית זה לא יכול לעבוד כי נגיד שאני אגדיר את עצמי they אז בעברית זה אתם או אתן?
וגם לדעתי מוגזם שכותבים משהו וכותבים ככה:
שלום לכולם.ן, הנכם.ן מוזמנים.ות .....
זה סתם מקשה על הקריאה ובמקום להתמקד במסר העיקרי זה סתם מבלבל
אין לדעתי בעיה לכתוב רק בלשון זכר וזה יהיה מופנה לכל המגדרים או לכתוב רק בנקבה ויהיה לכל המגדרים
שכ' אחד יעשה מה שטוב לו כל עוד זה לא פוגע במישהו אין סיבה שזה יפריע למישהו אחר
זה נחמד. למשל אם יש מישהי שרוצה לשנות את הלשון פנייה שלה לזכר, אין בעיה אכבד את זה. אבל במקרים כמו (מקווה שאין כאלה בארץ) שרוצים שיפנו אליהם לדוגמא כ bunnyself זה הדבר הכי מפגר שראיתי...
לא טוב הכי עדיף you אם אני לא יודעת אם זה בן או בת לנחש? זה מתסכל
מוזר
מטומטם וזה מיותר לגמרי אם אתה גבר אז אני אפנה אליך כגבר אם את אישה אני אפנה אלייך כאישה אותו דבר מה שביולוגית מוכיח את המין של הבן אדם אני אפנה אליו בצורה הביולוגית בלשון של זכר לזכר ונקבה לנקבה ולא את לגבר או אישה ל אתה
סתם מוזר לדעתי..
שאני לא מבינה את זה ואשמח שמישהו ינסה להסביר לי למה יש אנשים שמעוניינים בזה שיפנו אליהם ב"הם/אתם", אני באמת לא מצליחה לראות בזה היגיון.
וראיתי שענית לאנונימי על השאלה שלו שדומה לשלי, אבל בעברית זה שונה וזה פשוט לא מסתדר.
אני מנסה להבין למה שבן אדם שהוא זכר ירצה שיפנו אליו בתור "את/היא" וכאלה, אני לא מאמינה בסטיגמות חברתיות שמראות שברור שנשים נשיות צריכות ללבוש שמלה ועקבים, ולכן לא מצליחה להבין למה יש זכרים שרוצים שיפנו אליהם בתור בת כדי להיות "נשיים". תתלבשו איך שבא לכם, זה לא הופך אתכם ל"נשיים" כי נשי זו מישהי שנולדת אישה וזה הכל.
לא מבינה למה שגבר ירצה להיות אישה כי הוא אוהב להיות "נשי" (זה לא אפשרי להיות נשי אם לא נולדת אישה, ואני מרגישה שאנשים כאלו פשוט מאמינים שנשים נשיות צריכות להיות עדינות וחמודות והם גם רוצים להיות כאלה אז מהיום הם בנות).
כל אדם שונה, גבר לא צריך להתנהב בצורה שהחברה הכתיבה לו. זה שאתה רגיש או אוהב איפור לא הופך אותך לאישה - אתה עדיין גבר, בלי הסטיגמות שהכתיבו עלייך.
ואני לא שונאת אף אחד, פשוט לא מבינה או רואה את ההגיון בדבר כזה.
וראיתי שענית לאנונימי על השאלה שלו שדומה לשלי, אבל בעברית זה שונה וזה פשוט לא מסתדר.
אני מנסה להבין למה שבן אדם שהוא זכר ירצה שיפנו אליו בתור "את/היא" וכאלה, אני לא מאמינה בסטיגמות חברתיות שמראות שברור שנשים נשיות צריכות ללבוש שמלה ועקבים, ולכן לא מצליחה להבין למה יש זכרים שרוצים שיפנו אליהם בתור בת כדי להיות "נשיים". תתלבשו איך שבא לכם, זה לא הופך אתכם ל"נשיים" כי נשי זו מישהי שנולדת אישה וזה הכל.
לא מבינה למה שגבר ירצה להיות אישה כי הוא אוהב להיות "נשי" (זה לא אפשרי להיות נשי אם לא נולדת אישה, ואני מרגישה שאנשים כאלו פשוט מאמינים שנשים נשיות צריכות להיות עדינות וחמודות והם גם רוצים להיות כאלה אז מהיום הם בנות).
כל אדם שונה, גבר לא צריך להתנהב בצורה שהחברה הכתיבה לו. זה שאתה רגיש או אוהב איפור לא הופך אותך לאישה - אתה עדיין גבר, בלי הסטיגמות שהכתיבו עלייך.
ואני לא שונאת אף אחד, פשוט לא מבינה או רואה את ההגיון בדבר כזה.
אנונימית
מכבדת.
אם בן אדם ארצה שאפנה אליו בלשון פניה מסוימת אכבד את זה.
אין לי שום זכות לשפוט את ההרגשה של האדם הזה, זה לא פוגע באף אחד.
אם בן אדם ארצה שאפנה אליו בלשון פניה מסוימת אכבד את זה.
אין לי שום זכות לשפוט את ההרגשה של האדם הזה, זה לא פוגע באף אחד.
אני טוסטר
זה קצת מוזר אבל אני מכבדת את מי שרוצה שאקרא לו/לה בלשון פנייה מסוים
מיותר טפשי ומפגר.
לא אכבד את זה וברגע שבן אדם שאני מכירה ירצה את זה אנתק ממנו קשר
די כבר לנסות למצור צומי בכל דרך אפשרית, כפי שנולדתם כל נשארתם
לא אכבד את זה וברגע שבן אדם שאני מכירה ירצה את זה אנתק ממנו קשר
די כבר לנסות למצור צומי בכל דרך אפשרית, כפי שנולדתם כל נשארתם
אנונימית
שזה דבילי
שיעשו מה שבא להם אבל מרגיש לי מטומטם לקרוא לבן אדם ברבים/זה/טוסטר ודברים בסגנון.
אנונימית
אני באמת מנסה להבין פשוט קמתם בבוקר והחלטתם שאתם רוצים להיות גם בן וגם בת? כאילו לא בקטע רע אבל תבחרו אחד מביניהם זה סתם מוזר שאתם קוראים לעצמכם ברבים או משהו
אנונימית
סתם טמטום
שזה דפוק
אין לי כל-כך דעה.. אם משהו מבקש שאני אפנה אליו בצורה מסוימת אני אפנה אליו איך שהוא מבקש
שזה בולשיט אחד גדול.
מיותר לגמרי בעיניי
בסדר גמור עד גבול מסויים. אני לא חייבת לכבד אנשים עם לשונות פנייה הזויים ולא אעשה את זה.
אנונימית
בכנות? לא אכפת לי
אם את מרגישה כמו קקטוס מצדי תגידי שיפנו אלייך כקקטוס, באמת לא מפריע לי ותעשי מה שבראש שלך. (סליחה על הדוגמה המוזרה שהבאתי המוח שלי לא עובד כרגע)
אבל עקרונית זה נורא מוזר לי לחשוב על האופציה של לקרוא לבן אחד יחיד בתור רבים, גם אם הוא לא בטוח מה הוא.
כאילו, נולדת וגדלת בתור נקבה למשל, איך יום אחד פתאום את אומרת לעצמך "אני רוצה בכלל שיפנו אליי כזכר"?
אבל כמו שציינתי מקודם, לא אכפת לי. כל אדם הוא אדם.
תעשו מה שבראש שלכם כל עוד אין אדם שעלול להיפגע.
אם את מרגישה כמו קקטוס מצדי תגידי שיפנו אלייך כקקטוס, באמת לא מפריע לי ותעשי מה שבראש שלך. (סליחה על הדוגמה המוזרה שהבאתי המוח שלי לא עובד כרגע)
אבל עקרונית זה נורא מוזר לי לחשוב על האופציה של לקרוא לבן אחד יחיד בתור רבים, גם אם הוא לא בטוח מה הוא.
כאילו, נולדת וגדלת בתור נקבה למשל, איך יום אחד פתאום את אומרת לעצמך "אני רוצה בכלל שיפנו אליי כזכר"?
אבל כמו שציינתי מקודם, לא אכפת לי. כל אדם הוא אדם.
תעשו מה שבראש שלכם כל עוד אין אדם שעלול להיפגע.
אין לי בעיה לכבד ולקרוא בלשון פנייה נכון, אבל they/them זה כבר הופך את זה למסובך, כאילו אם זה פשוט זכר או נקבה זה שטויות אבל כזה הופך לאנשים עם משהו אחר, מנסיון אישי, האנשים האלה בסוף מחליפים את הפניות שלהם 400 פעמים כל כמה ימים וזה נהיה ממש מסובך
בעד שכל אחד יעשה מה שטוב לו. איך זה פוגע בכם? מה כואב לכם שטוב לאחרים? די לדחוף את האף לכל מקום
אנשים כותבים "לא צריך לשנות את השפה" אבל זה מגוחך. השפה תמיד השתנתה, מאז ומעולם. אתם במקרה מדברים כמו בתקופת התנך? מלכים א' פרק ט' פסוק ט"ו עד כ"א זה השפה הרגילה שלכם? אויש נו באמת. השפה תמיד השתנתה והיא תמיד תמשיך להשתנות. ככה זה עובד. צומחים ניבים לשוניים, פתגמים, סלנגים. מה הבעיה שגם לשונות פנייה ישתנו?
א) זה אשכרה קיים בשפה. אם תבדקו אז תראו שבאנגלית מדברים ככה כבר עוד מהמאה ה18, אם מדברים על אדם שהמגדר שלו לא ידוע. יש מלא תרבויות עם קווירים או נונבינארים לאורך השנים, למשל הוואי וילדי אמריקה.
ב) זה סך הכל שפה. מה האישיו?
אם משהו לא נראה לנו - יש לנו כל זכות בעולם לשנות את סגנון הדיבור שלנו. אחרי הכל השפה נועדה לשרת את בני האדם, לא בני האדם נועדו לשרת את השפה. שפה זה סה"כ גיבוב של כמה צלילים בלי משמעות שהמוח שלנו מפרש בתור מסר. השפה לא יכול להיעלב, ומה לעשות, בני אדם חשובים יותר מהשפה.
בני אדם>>>שפה
ג) חשוב לזכור שזה עוזר לאנשים להרגיש טוב עם עצמם. דיספוריה מגדרית. ככה הם מזדהים. מה כואב לכם? אתם לא מבינים? אל תבינו. אף אחד לא ביקש שתבינו.
אבל לפחות תכבדו, זה המינימום האפשרי. גם אני לא מבין סינית - זה לא אומר שאני לא אכבד סינים. אני עדיין אתן כבוד בסיסי לסינים ואפנה אליהם כמו בני אדם
נ.ב תפסיקו כבר עם השוואות מגוחכות כמו "חח אני מגדיר את עצמי כטוסטר". אתם לא מקוריים בעליל ובטח שלא מצחיקים. זו השוואה שגויה כי
1. אתם לא באמת מזדהים בתור טוסטרים, אבל טרנסים וקווירים כן באמת מזדהים ככה.
2. לאף בן אדם אין מבנה מוח כמו המערכת הפעלה של הטוסטר, אבל לטרנסים וקווירים בהחלט יש מבנה מוח של גברים או נשים או נונבינארי (בהתאם למה שהם מזדהים). אני אשלח לכם מחקרים אם תרצו.
3. אתם לא עונים על נורמות חברתיות של חפץ כמו טוסטר, לעומת זאת, טרנסים/קווירים עונים על סטריאוטיפים מגדריים של המגדר השני/אף מגדר.
4. מגדר הוא מושג שמתייחס לגבר, אישה או נונבינארי (מוזמנים לראות הגדרה בויקיפדיה). זה לא מתייחס לחפצים או חיות. להשוות אדם לחפץ או חיה זאת בורות ברמה בלתי נתפסת.
זהו פרקתי
אנשים כותבים "לא צריך לשנות את השפה" אבל זה מגוחך. השפה תמיד השתנתה, מאז ומעולם. אתם במקרה מדברים כמו בתקופת התנך? מלכים א' פרק ט' פסוק ט"ו עד כ"א זה השפה הרגילה שלכם? אויש נו באמת. השפה תמיד השתנתה והיא תמיד תמשיך להשתנות. ככה זה עובד. צומחים ניבים לשוניים, פתגמים, סלנגים. מה הבעיה שגם לשונות פנייה ישתנו?
א) זה אשכרה קיים בשפה. אם תבדקו אז תראו שבאנגלית מדברים ככה כבר עוד מהמאה ה18, אם מדברים על אדם שהמגדר שלו לא ידוע. יש מלא תרבויות עם קווירים או נונבינארים לאורך השנים, למשל הוואי וילדי אמריקה.
ב) זה סך הכל שפה. מה האישיו?
אם משהו לא נראה לנו - יש לנו כל זכות בעולם לשנות את סגנון הדיבור שלנו. אחרי הכל השפה נועדה לשרת את בני האדם, לא בני האדם נועדו לשרת את השפה. שפה זה סה"כ גיבוב של כמה צלילים בלי משמעות שהמוח שלנו מפרש בתור מסר. השפה לא יכול להיעלב, ומה לעשות, בני אדם חשובים יותר מהשפה.
בני אדם>>>שפה
ג) חשוב לזכור שזה עוזר לאנשים להרגיש טוב עם עצמם. דיספוריה מגדרית. ככה הם מזדהים. מה כואב לכם? אתם לא מבינים? אל תבינו. אף אחד לא ביקש שתבינו.
אבל לפחות תכבדו, זה המינימום האפשרי. גם אני לא מבין סינית - זה לא אומר שאני לא אכבד סינים. אני עדיין אתן כבוד בסיסי לסינים ואפנה אליהם כמו בני אדם
נ.ב תפסיקו כבר עם השוואות מגוחכות כמו "חח אני מגדיר את עצמי כטוסטר". אתם לא מקוריים בעליל ובטח שלא מצחיקים. זו השוואה שגויה כי
1. אתם לא באמת מזדהים בתור טוסטרים, אבל טרנסים וקווירים כן באמת מזדהים ככה.
2. לאף בן אדם אין מבנה מוח כמו המערכת הפעלה של הטוסטר, אבל לטרנסים וקווירים בהחלט יש מבנה מוח של גברים או נשים או נונבינארי (בהתאם למה שהם מזדהים). אני אשלח לכם מחקרים אם תרצו.
3. אתם לא עונים על נורמות חברתיות של חפץ כמו טוסטר, לעומת זאת, טרנסים/קווירים עונים על סטריאוטיפים מגדריים של המגדר השני/אף מגדר.
4. מגדר הוא מושג שמתייחס לגבר, אישה או נונבינארי (מוזמנים לראות הגדרה בויקיפדיה). זה לא מתייחס לחפצים או חיות. להשוות אדם לחפץ או חיה זאת בורות ברמה בלתי נתפסת.
זהו פרקתי
עצם זה שזה הפך לנושא שמשוחח ברצינות בשיח הציבורי רק מעיד על הרמה הנמוכה של מוסר ואינטילגנציה אליה האנושות ירדה.
במהלך כל ההיסטוריה, היו שני מינים. איש ואישה, בן ובת.
בנוסף, יש מחלת נפש(רשומה, אגב, ונחקרה כבר בשנות ה60), שקוראים לה gender disphoria, בה בן אדם מרגיש שהוא לא המין הנכון, אבל זו מחלת נפש ויש לטפל בה. כשאתה זורם עם אשליה של חולה נפש אתה לא עוזר לו, אלא זה הדבר האכזרי ביותר שאפשר לעשות.
אם אתה זורם עם האשליות של סכיזופרני, זה לא עוזר לו, ולא נותן לו כלום, רק מקבע אותו במחלה שלו יותר.
ואלו רק האנשים עם gender disphoria היינו טרנסג'נדרים.
מעבר לזה, יש את הקווירים, שאלו לא רק שכנראה אין להם ג'נדר דיספוריה, הם חולים במחלה שנקראת: פינוק היתר של הדור העשיר ביותר בהיסטוריה.
מכיוון שגדלו בשפע והקדמה הכי גדולים שהייתה לאנושות אי פעם, בלי צורך להתאמץ או לחוות קשיים אמיתיים אף פעם בחיים שלהם, וזה שיצא להם כל הרגש והתשוקה מהחיים מכיוון שכבר חוו הכול ולא גדלו עם מינון וגבולות, אז הם מחפשים משמעות בכל מיני דברים, ובנוסף מעצם חוסר יכולתם ללקיחת אחריות הם מחפשים יחד עם המשמעות דרך להוריד אחריות מעליהם. וזה דרך יצירת בועה עמוקה של ראיית עצמם קורבן לאפליה ורחמים עצמיים, ויצירת בעיות שלא קיימות, בהם הם משקיעים את כל מרצם ותודעתם כדי להוריד את עצמם מהאחריות שבאמת מוטלת עליהם-להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם בתור בני אדם.
הם מתחנכים בקפידה לאידיאולוגיה הזו על ידי מערכת בתי הספר והמדיה, תוכניות טלויזיה וסרטים, אשר מובלים על ידי האג'נדה הזו במטרה לגדל דור חלש אופי וקל לשליטה, אשר תפיסתו על העולם שבירה ואינו מסוגל לקבל ביקורת או לשקול עובדות, אמת או שקר, נכון או לא נכון, ובעל מחשבה עדרית ולא עצמאית, אשר חי *בלעדית* מדעת החברה עליו. ואותו חינוך הוא חינוך בנוי היטב על ידי אנשים שמכינים את כל זה, והילדים נופלים לזה והיום רואים את פרי החינוך הזה, שגודל דור אשר חי בתוך בועה עמוקה של רחמים עצמיים וקורבנות, וסינון דעות, חוסר יכולת להתמודד עם דעות השונות לו ודרך ההתמודדות היא השתקת ומחיקת כל מה שלא מסתדר לו עם תפיסת עולמו, דור המתערער בקלות מכל דבר, דור אפאתי ואנוכי ואפילו אכזרי במקום מסוים, דור אשר במצב נפשי רעוע עד כדי הגעה בקלות להתאבדות, וללא שום משמעות עמוקה בחיים. אשר חי בתוך עולם ללא כל ערכים, המסתיר אנוכיות וחוסר מחויביות תחת ערכי המוסר, ומציג בהמות וחוסר אנושיות בתור צדק ורחמים. אשר את אותה השקפה תכנתו לו אנשים המבינים בנפש האדם ובדעת האדם מאוד, ויודעים ליצור מערכת שתנתב את האדם הלא חושד אל הדעות הרצויות המשרתות את רצונותיהם.
אין בכלל שאלה אם לשונות פנייה זה זכות או לא זכות או אמיתי או לא, מכיוון שהאדם השפוי ללא כל היסוס יראה זאת ויראה שיגעון בהתגלמותו. אלא, בעומק הדבר, העמידה מול לשונות הפנייה, היא העמידה מול הגל המבקש לבלוע כלא היה, את האדם האינטילגנטי והחושב, היודע לבדיל בין טוב לרע, בין שקר לאמת, בעל מוסר ועבודה עצמית, הממצה את עצמו למלא יכולתו. ומבקש להחליף אותו באדם חלש אופי, וחלש דעת ופתי, אשר קל לניתוב, ובעל חוסר יכולת התמודדות ולקיחת אחריות, אשר לא מסוגל להבחין בין שקר ואמת ורק הלך אחרי העדר ומה שיגידו לו אותם אנשים אשר ציירו לו אותם כקדושים וצדיקים ייקראו, הם הדברים בהם יאמין בכל לבבו ונפשו.
ואני מצדיע לאלו אשר רואים כל זאת ושומרים על דעתם, ושכלם הישר. ואנושיותם.
במהלך כל ההיסטוריה, היו שני מינים. איש ואישה, בן ובת.
בנוסף, יש מחלת נפש(רשומה, אגב, ונחקרה כבר בשנות ה60), שקוראים לה gender disphoria, בה בן אדם מרגיש שהוא לא המין הנכון, אבל זו מחלת נפש ויש לטפל בה. כשאתה זורם עם אשליה של חולה נפש אתה לא עוזר לו, אלא זה הדבר האכזרי ביותר שאפשר לעשות.
אם אתה זורם עם האשליות של סכיזופרני, זה לא עוזר לו, ולא נותן לו כלום, רק מקבע אותו במחלה שלו יותר.
ואלו רק האנשים עם gender disphoria היינו טרנסג'נדרים.
מעבר לזה, יש את הקווירים, שאלו לא רק שכנראה אין להם ג'נדר דיספוריה, הם חולים במחלה שנקראת: פינוק היתר של הדור העשיר ביותר בהיסטוריה.
מכיוון שגדלו בשפע והקדמה הכי גדולים שהייתה לאנושות אי פעם, בלי צורך להתאמץ או לחוות קשיים אמיתיים אף פעם בחיים שלהם, וזה שיצא להם כל הרגש והתשוקה מהחיים מכיוון שכבר חוו הכול ולא גדלו עם מינון וגבולות, אז הם מחפשים משמעות בכל מיני דברים, ובנוסף מעצם חוסר יכולתם ללקיחת אחריות הם מחפשים יחד עם המשמעות דרך להוריד אחריות מעליהם. וזה דרך יצירת בועה עמוקה של ראיית עצמם קורבן לאפליה ורחמים עצמיים, ויצירת בעיות שלא קיימות, בהם הם משקיעים את כל מרצם ותודעתם כדי להוריד את עצמם מהאחריות שבאמת מוטלת עליהם-להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם בתור בני אדם.
הם מתחנכים בקפידה לאידיאולוגיה הזו על ידי מערכת בתי הספר והמדיה, תוכניות טלויזיה וסרטים, אשר מובלים על ידי האג'נדה הזו במטרה לגדל דור חלש אופי וקל לשליטה, אשר תפיסתו על העולם שבירה ואינו מסוגל לקבל ביקורת או לשקול עובדות, אמת או שקר, נכון או לא נכון, ובעל מחשבה עדרית ולא עצמאית, אשר חי *בלעדית* מדעת החברה עליו. ואותו חינוך הוא חינוך בנוי היטב על ידי אנשים שמכינים את כל זה, והילדים נופלים לזה והיום רואים את פרי החינוך הזה, שגודל דור אשר חי בתוך בועה עמוקה של רחמים עצמיים וקורבנות, וסינון דעות, חוסר יכולת להתמודד עם דעות השונות לו ודרך ההתמודדות היא השתקת ומחיקת כל מה שלא מסתדר לו עם תפיסת עולמו, דור המתערער בקלות מכל דבר, דור אפאתי ואנוכי ואפילו אכזרי במקום מסוים, דור אשר במצב נפשי רעוע עד כדי הגעה בקלות להתאבדות, וללא שום משמעות עמוקה בחיים. אשר חי בתוך עולם ללא כל ערכים, המסתיר אנוכיות וחוסר מחויביות תחת ערכי המוסר, ומציג בהמות וחוסר אנושיות בתור צדק ורחמים. אשר את אותה השקפה תכנתו לו אנשים המבינים בנפש האדם ובדעת האדם מאוד, ויודעים ליצור מערכת שתנתב את האדם הלא חושד אל הדעות הרצויות המשרתות את רצונותיהם.
אין בכלל שאלה אם לשונות פנייה זה זכות או לא זכות או אמיתי או לא, מכיוון שהאדם השפוי ללא כל היסוס יראה זאת ויראה שיגעון בהתגלמותו. אלא, בעומק הדבר, העמידה מול לשונות הפנייה, היא העמידה מול הגל המבקש לבלוע כלא היה, את האדם האינטילגנטי והחושב, היודע לבדיל בין טוב לרע, בין שקר לאמת, בעל מוסר ועבודה עצמית, הממצה את עצמו למלא יכולתו. ומבקש להחליף אותו באדם חלש אופי, וחלש דעת ופתי, אשר קל לניתוב, ובעל חוסר יכולת התמודדות ולקיחת אחריות, אשר לא מסוגל להבחין בין שקר ואמת ורק הלך אחרי העדר ומה שיגידו לו אותם אנשים אשר ציירו לו אותם כקדושים וצדיקים ייקראו, הם הדברים בהם יאמין בכל לבבו ונפשו.
ואני מצדיע לאלו אשר רואים כל זאת ושומרים על דעתם, ושכלם הישר. ואנושיותם.
חלק נחוץ בשפה שבלעדיו אנשים נשמעים עילגים.
בעל קשר ישיר למגדר, לא ביג דיל כמו שכולם עושים ממנו.
בעל קשר ישיר למגדר, לא ביג דיל כמו שכולם עושים ממנו.
שואל השאלה:
לשניים האחרונים
אני לא קוראת את כל זה
לשניים האחרונים
אני לא קוראת את כל זה
אנונימית
אני מכבדת כל לשון פנייה בגלל שזה כבוד בסיסי. השפה נועדה בשביל שאנשים יוכלו לתקשר אחד עם השני כמו שהם רוצים. השפה משתנה כל הזמן אז ברור שזה בסדר לשנות את הלשונות פנייה. ואני קוראת את התגובות פה וזה עצוב ומבאס לראות איך יש כלכך הרבה הומופובים/טרנסופבים מגעילים בעולם. מה עשו לכם רע? תנו כבוד בסיסי לבן אדם שמולכם. אם אתם רוצים שאנשים לא יתייחסו אליכם כמו זבל אז תתייחסו מכובד יפה ובנימוס גם לאנשים אחרים. מוזמנים לשים לי מינוסים אבל זה רק יוכיח שמה שאמרתי נכון.
לשואלת השאלה, אני כתבתי תשובה ארוכה אשר עונה על השאלה שלך ועונה מראש על שאלות נוספות הקשורות אליה.
אם את באמת מחפשת תשובות.. לקרוא 200 מילים אולי זה מאמץ ששווה את זה. מקסימום לא השכנעת, אבל אם את באמת מחפשת דעות שונות, זה אולי ייתן לך חומר למחשבה.
אם את באמת מחפשת תשובות.. לקרוא 200 מילים אולי זה מאמץ ששווה את זה. מקסימום לא השכנעת, אבל אם את באמת מחפשת דעות שונות, זה אולי ייתן לך חומר למחשבה.
סופר/ת צודקת
לא רק בנושא הזה. הרבה ילדים גדלים עכשיו יותר מדי רגישים ונעלבים מכל שטות.
תגידו מה שאתם רוצים אבל בטווח הארוך זה מזיק ופוגע בכולם
לא רק בנושא הזה. הרבה ילדים גדלים עכשיו יותר מדי רגישים ונעלבים מכל שטות.
תגידו מה שאתם רוצים אבל בטווח הארוך זה מזיק ופוגע בכולם
אנונימית
סופר/ת
נכנסתי רק לטיעונים הטהורים שאינם "הדור הזה הוא חרא" או אלו שלא קשורים לטרנסג'נדריות.
1. אתה מתחיל עם להציג את העובדה שאתה לא יודע מה ההבדל בין מין ומגדר.
אגב, כשאתה אומר "לאורך כל ההיסטוריה", אתה כמובן מתעלם לחלוטין מכל החברות בהן היו יותר משני מגדרים מרכזיים.
2. דיספוריה מגדרית אינה מחלה נפשית, ובנוסף, אתה מתקשה להבדיל בינה לבין טרנסג'נדריות. בקיצור? דיספוריה היא המצוקה הנפשית שמתרחשת בעקבות היחס של החברה לטרנסג'נדרים.
3. אין שום דבר רע בלקבל טרנסג'נדרים. להיפך, זה מוריד בצורה משמעותית את הסיכויים שלהם להתאבד.
בנוסף, יש הבדל בין ה"אשליה" של סכיזופרנים לבין טרנסים. שאדם סכיזופרני נמצא באשליה שאנשים עוקבים אחריו, אם תשכנע אותו שזה אמיתי, מה בעצם עשית פה? החמרת את המצב.
לעומת זאת, כשאדם אומר שהזהות שלו לא תואמת את מה שהחברה הכתיבה לו, ומקבלים אותו, ההשפעה תהיה חיובית, וכמו שאמרתי, תוריד את הסיכויים למצוקה נפשית בהמשך.
4. להגיד "האדם השפוי רואה בזה שיגעון" תהיה טענה חסרת פשר.
קודם כל, מהו אדם שפוי? דבר שני, רוב האנשים בעולם הם שפויים, ורבים מהם לא רואים את אותו שיגעון שאתה רואה.
נכנסתי רק לטיעונים הטהורים שאינם "הדור הזה הוא חרא" או אלו שלא קשורים לטרנסג'נדריות.
1. אתה מתחיל עם להציג את העובדה שאתה לא יודע מה ההבדל בין מין ומגדר.
אגב, כשאתה אומר "לאורך כל ההיסטוריה", אתה כמובן מתעלם לחלוטין מכל החברות בהן היו יותר משני מגדרים מרכזיים.
2. דיספוריה מגדרית אינה מחלה נפשית, ובנוסף, אתה מתקשה להבדיל בינה לבין טרנסג'נדריות. בקיצור? דיספוריה היא המצוקה הנפשית שמתרחשת בעקבות היחס של החברה לטרנסג'נדרים.
3. אין שום דבר רע בלקבל טרנסג'נדרים. להיפך, זה מוריד בצורה משמעותית את הסיכויים שלהם להתאבד.
בנוסף, יש הבדל בין ה"אשליה" של סכיזופרנים לבין טרנסים. שאדם סכיזופרני נמצא באשליה שאנשים עוקבים אחריו, אם תשכנע אותו שזה אמיתי, מה בעצם עשית פה? החמרת את המצב.
לעומת זאת, כשאדם אומר שהזהות שלו לא תואמת את מה שהחברה הכתיבה לו, ומקבלים אותו, ההשפעה תהיה חיובית, וכמו שאמרתי, תוריד את הסיכויים למצוקה נפשית בהמשך.
4. להגיד "האדם השפוי רואה בזה שיגעון" תהיה טענה חסרת פשר.
קודם כל, מהו אדם שפוי? דבר שני, רוב האנשים בעולם הם שפויים, ורבים מהם לא רואים את אותו שיגעון שאתה רואה.
אין הבדל בין מין ומגדר. כל ההמצאה הזו היא המצאה שהתחילה על ידי אותם אלו שהתחילו את כל התאוריה המופרכת הזו. אז אין לי שום סיבה לקבל המצאה שהומצאה על ידכם.
א) זו אחת הטענות הידועות, שהיו שבטים איפשהו שהיו להם כמה מינים. אז בוא נציב את זה ישר- 99 אחוז מהאנושות במהלך כל ההיסטוריה, היה לה ברור שיש שני מינים. איש ואישה. אחוז אחד, סליחה, כנראה 0.10 אחוז, האמין במשהו אחר. במקרה אותו 0.10 אחוז הוא גם מישהו שהאמין באלים פאגאניים והקריב קורבנות אדם. לא תרבות כזו נאורה לקחת ממנה רעיונות וראיות... ולא נראה תרבות מלאה בהרבה היגיון וחכמה שהייתי מסתמך עליה.. אבל אם כבר מסתבך, למה להסתמך רק בנושא הזה?
ב) טעיתי בשם, gender identity disorder זו מחלת נפש.
ג) טרנג'נדר הוא אדם שחולה במחלת נפש, מחלה אמיתית, ובה הוא מרגיש, הרגש אמיתי, שהוא בת בגוף של בן/להפך. בהחלט אין לצחוק על זה/לזלזל בזה. והוא צריך עזרה ותמיכה וסבלנות. אבל לתת לגיטימציה לזה זה לא יעזור לו וזה רק להתאים את העולם לאשליה בה הוא חי. שרק יקבע אותו ומונע ממנו כל סיכוי שהיה לו להחלים. שהוא די גדול, כי מחקים מראים שלמעלה מ90 אחוז החווים ג'נדר אידנטיטי דיספוריה מתרפאים מזה בשנות ה20 שלהם, אם השאירו אותם לנפשם ולא התערבו בכלום. ואדם עם ג'נדר אידנטיטי דיספוריה וסכיזופרני, לא שונים אחד מהשני במהותם. אחד יש לו אשלוית חרדתיות, והשני אשליות לגבי המין שלו. שניהם חיים בשאליות, ובשניהם, אם אתה זורם עם האשליות שלהם, אתה עושה להם נזק. לעומת זאת, אם אתה שולח אותם לטיפול מושגח ועם הרבה סבלנות והבנה, וכן אם פשוט תיתן להם לגדול, זה יעבור לבד. ואתה עזרת להם הכי טוב שיכולת.
90 אחוז מכל אלו שעשו ניתוח לשינוי מין, התחרטו על זה מאוד. כשזה 100 אחוז בגילאים נמוכים. בנוסף שאין הוכחה שזה שיפר להם את המצב הנפשי או פתר את הבעיה, והם עם מחלות נפשיות נוספות למחלות האחרות. ככה שאי אפשר להגיש שהניתוח פתר את הבעיה...
4) להגיד שהדור היום שפוי זו בדיחה. כי הוא לא. דור שלא מסוגל לקחת אחריות, נרקיסיסט, אכזרי(חרמות, שיימינג, נטיה לאלימות מילולית ופיזית), דור שרובו הולך לפסיכולוגים ופסיכיאטרים על בסיס קבוע ולוקח כדורים, דור בעל אחוז התאבדות גבוה יותר מכל זמן אחר בהיסטוריה. שאפילו במוות השחור ובמלחמות אנשים לא בחרו להתאבד. דור ש80 אחוז ממנו בדיכאון, בלי צבע ובלי מרץ בחיים. זה לא דבר נורמלי. ובהחלט לא שפוי. שפיות זה לא אדם שצועק "אובהגהגה" ברחוב. אדם לא שפוי יכול להיות אדם מנוסח היטב ומשכיל. אבל את השכל הישר והכיוון הוא איבד, והוא הולך טועה ונהפך בגלי הים של החיים, נאחז בקרש עץ של כדורים ובועות.
א) זו אחת הטענות הידועות, שהיו שבטים איפשהו שהיו להם כמה מינים. אז בוא נציב את זה ישר- 99 אחוז מהאנושות במהלך כל ההיסטוריה, היה לה ברור שיש שני מינים. איש ואישה. אחוז אחד, סליחה, כנראה 0.10 אחוז, האמין במשהו אחר. במקרה אותו 0.10 אחוז הוא גם מישהו שהאמין באלים פאגאניים והקריב קורבנות אדם. לא תרבות כזו נאורה לקחת ממנה רעיונות וראיות... ולא נראה תרבות מלאה בהרבה היגיון וחכמה שהייתי מסתמך עליה.. אבל אם כבר מסתבך, למה להסתמך רק בנושא הזה?
ב) טעיתי בשם, gender identity disorder זו מחלת נפש.
ג) טרנג'נדר הוא אדם שחולה במחלת נפש, מחלה אמיתית, ובה הוא מרגיש, הרגש אמיתי, שהוא בת בגוף של בן/להפך. בהחלט אין לצחוק על זה/לזלזל בזה. והוא צריך עזרה ותמיכה וסבלנות. אבל לתת לגיטימציה לזה זה לא יעזור לו וזה רק להתאים את העולם לאשליה בה הוא חי. שרק יקבע אותו ומונע ממנו כל סיכוי שהיה לו להחלים. שהוא די גדול, כי מחקים מראים שלמעלה מ90 אחוז החווים ג'נדר אידנטיטי דיספוריה מתרפאים מזה בשנות ה20 שלהם, אם השאירו אותם לנפשם ולא התערבו בכלום. ואדם עם ג'נדר אידנטיטי דיספוריה וסכיזופרני, לא שונים אחד מהשני במהותם. אחד יש לו אשלוית חרדתיות, והשני אשליות לגבי המין שלו. שניהם חיים בשאליות, ובשניהם, אם אתה זורם עם האשליות שלהם, אתה עושה להם נזק. לעומת זאת, אם אתה שולח אותם לטיפול מושגח ועם הרבה סבלנות והבנה, וכן אם פשוט תיתן להם לגדול, זה יעבור לבד. ואתה עזרת להם הכי טוב שיכולת.
90 אחוז מכל אלו שעשו ניתוח לשינוי מין, התחרטו על זה מאוד. כשזה 100 אחוז בגילאים נמוכים. בנוסף שאין הוכחה שזה שיפר להם את המצב הנפשי או פתר את הבעיה, והם עם מחלות נפשיות נוספות למחלות האחרות. ככה שאי אפשר להגיש שהניתוח פתר את הבעיה...
4) להגיד שהדור היום שפוי זו בדיחה. כי הוא לא. דור שלא מסוגל לקחת אחריות, נרקיסיסט, אכזרי(חרמות, שיימינג, נטיה לאלימות מילולית ופיזית), דור שרובו הולך לפסיכולוגים ופסיכיאטרים על בסיס קבוע ולוקח כדורים, דור בעל אחוז התאבדות גבוה יותר מכל זמן אחר בהיסטוריה. שאפילו במוות השחור ובמלחמות אנשים לא בחרו להתאבד. דור ש80 אחוז ממנו בדיכאון, בלי צבע ובלי מרץ בחיים. זה לא דבר נורמלי. ובהחלט לא שפוי. שפיות זה לא אדם שצועק "אובהגהגה" ברחוב. אדם לא שפוי יכול להיות אדם מנוסח היטב ומשכיל. אבל את השכל הישר והכיוון הוא איבד, והוא הולך טועה ונהפך בגלי הים של החיים, נאחז בקרש עץ של כדורים ובועות.
"אין הבדל בין מין ומגדר. כל ההמצאה הזו היא המצאה שהתחילה על ידי אותם אלו שהתחילו את כל התאוריה המופרכת הזו. אז אין לי שום סיבה לקבל המצאה שהומצאה על ידכם"
זה לא נתון לוויכוח. זו עובדה.
מין ביולוגי קובע את יכולות ההתרבות של פרט במין מסוים. מגדר קובע את הדרך שבה אותו אדם מביע את עצמו בהתבסס על הכתבות חברתיות.
"במקרה אותו 0.10 אחוז הוא גם מישהו שהאמין באלים פאגאניים והקריב קורבנות אדם"
בינתיים, באותן חברות "מודרניות ונאורות", שרפו נשים כי הן "מכשפות" ושיעבדו אנשים שחורים. אחלה תרבות לקחת ממנה מקורות.
"טעיתי בשם, gender identity disorder זו מחלת נפש"
לא זו לא. "הפרעת זהות מגדרית" ידועה גם יותר בשם "דיספוריה מגדרית". לא עשית כאן כלום חוץ מלטעות שוב.
"טרנסג'נדר הוא אדם שחולה במחלת נפש, מחלה אמיתית"
תראה לי איפה טרנסג'נדריות מופיעה כמחלה נפשית בdsm-5.
"אשליות לגבי המין שלו"
אתה מוכיח לי כמה אי אפשר לקיים דיון על טרנסג'נדריות בלי ההבנה הבסיסית של "מהו מגדר".
"90 אחוז מכל אלו שעשו ניתוח לשינוי מין, התחרטו על זה מאוד"
מוזמן להראות לי את המחקרים שעליהם אתה מתבסס.
אני מצאתי מאמר מ2021 (לפני כשנתיים) שמסכם 27 מחקרים שונים על חרטה כתוצאה מתהליך התאמה מגדרית. בערך 1% מהאנשים שעברו את התהליך התחרטו עליו. לא קרוב בשום צורה ל90 האחוזים שעליהם דיברת.
"בנוסף שאין הוכחה שזה שיפר להם את המצב הנפשי או פתר את הבעיה"
מחקר אחר שפורסם במספר עיתונים שונים אשר עסקו בבריאות קבע שאחוזי החרדה והדיכאון בקרב אנשים שעברו טיפולי התאמה מגדרית היה נמוך בהשוואה ללפני קבלת הטיפול.
אני אבחר שלא להתייחס לנקודה הרביעית שלך, מהסיבה הפשוטה שהיא מבוססת על...כלום.
זה לא נתון לוויכוח. זו עובדה.
מין ביולוגי קובע את יכולות ההתרבות של פרט במין מסוים. מגדר קובע את הדרך שבה אותו אדם מביע את עצמו בהתבסס על הכתבות חברתיות.
"במקרה אותו 0.10 אחוז הוא גם מישהו שהאמין באלים פאגאניים והקריב קורבנות אדם"
בינתיים, באותן חברות "מודרניות ונאורות", שרפו נשים כי הן "מכשפות" ושיעבדו אנשים שחורים. אחלה תרבות לקחת ממנה מקורות.
"טעיתי בשם, gender identity disorder זו מחלת נפש"
לא זו לא. "הפרעת זהות מגדרית" ידועה גם יותר בשם "דיספוריה מגדרית". לא עשית כאן כלום חוץ מלטעות שוב.
"טרנסג'נדר הוא אדם שחולה במחלת נפש, מחלה אמיתית"
תראה לי איפה טרנסג'נדריות מופיעה כמחלה נפשית בdsm-5.
"אשליות לגבי המין שלו"
אתה מוכיח לי כמה אי אפשר לקיים דיון על טרנסג'נדריות בלי ההבנה הבסיסית של "מהו מגדר".
"90 אחוז מכל אלו שעשו ניתוח לשינוי מין, התחרטו על זה מאוד"
מוזמן להראות לי את המחקרים שעליהם אתה מתבסס.
אני מצאתי מאמר מ2021 (לפני כשנתיים) שמסכם 27 מחקרים שונים על חרטה כתוצאה מתהליך התאמה מגדרית. בערך 1% מהאנשים שעברו את התהליך התחרטו עליו. לא קרוב בשום צורה ל90 האחוזים שעליהם דיברת.
"בנוסף שאין הוכחה שזה שיפר להם את המצב הנפשי או פתר את הבעיה"
מחקר אחר שפורסם במספר עיתונים שונים אשר עסקו בבריאות קבע שאחוזי החרדה והדיכאון בקרב אנשים שעברו טיפולי התאמה מגדרית היה נמוך בהשוואה ללפני קבלת הטיפול.
אני אבחר שלא להתייחס לנקודה הרביעית שלך, מהסיבה הפשוטה שהיא מבוססת על...כלום.
אגב, הנה המחקר על חרטה לאחר התאמה מגדרית:
והנה האחד על שיפור במצב נפשי:
לא, אלו באמת מחקרים שמוטים על ידי ווקנס. עובדה שמחקרים שקודמים להם סותרים אותם:) וכן מחקרים מגופים שונים שמשום מה אין להם קשר לווקנס, אבל הם גם לא שמרניים. העניין הוא שאתה מביא לי מחקרים שנעשו על ידי אנשים שהם ווק, עם אג'נדה מאוד ברורה בתור הסימוכין שלך. אבל זה כמו שאני אביא את התנ"ך שאומר שהעולם נברא בשישה ימים בתור ראיה נגד המדע -_- זה לא עובד ככה.
בכל מקרה, אני לא רואה את הדיון הזה מתקדם לאיזשהו מקום, ואני לא חושב שאחד מאיתנו יתשכנע. ובאמת עייפית מהדיונים האלו. אז אני פשוט אסיים כאן.
שיהיה לך יום נפלא ושבת שלום.
בכל מקרה, אני לא רואה את הדיון הזה מתקדם לאיזשהו מקום, ואני לא חושב שאחד מאיתנו יתשכנע. ובאמת עייפית מהדיונים האלו. אז אני פשוט אסיים כאן.
שיהיה לך יום נפלא ושבת שלום.
סופרת צודק בהחלט.
והמדווח של סטיפס עושה ראש קטן ונתפס על קטנות.
והמדווח של סטיפס עושה ראש קטן ונתפס על קטנות.
אז כל מחקר שמציג את הדברים שאתה לא רוצה לשמוע ומוכיח שאתה טועה למעשה ממומן על ידי אג'נדת הwoke המרושעת?
כן, בטח.
כן, בטח.
זה לא מפ*ר (זאת קללה אייבליסטית) ולא מביך.
לכל אחד יש לשון פנייה. גם לך. באנגלית יש מי שיעדיפו פנייה עם שם למשל ולא עם לשון פנייה. בעברית יש בלתי אפשרי. ואם תסתכלי למשל על השאלה, "מה *אתם* *חושבים* על לשונות פנייה?"... יש לשונות פנייה בשאלה.
חשוב לכבד כל לשון פנייה. כל דבר אחר מעביר מסר שלא אכפת לך וכאילו שאת יודעת יותר טוב מי הם, מוחק את הזהות ומתעלם מהרגשות.
לכל אחד יש לשון פנייה. גם לך. באנגלית יש מי שיעדיפו פנייה עם שם למשל ולא עם לשון פנייה. בעברית יש בלתי אפשרי. ואם תסתכלי למשל על השאלה, "מה *אתם* *חושבים* על לשונות פנייה?"... יש לשונות פנייה בשאלה.
חשוב לכבד כל לשון פנייה. כל דבר אחר מעביר מסר שלא אכפת לך וכאילו שאת יודעת יותר טוב מי הם, מוחק את הזהות ומתעלם מהרגשות.
טענת האג'נדה ה"woke" היא שמגדר זה תבנית חברתית, היינו תכונות אופי שהחברה שייכה למין מסוים ואין לתת למה שהחברה החליטה למין מסוים להחליט שאתה כזה.
אך זאת היא המצאה של תנועת הwoke.
התכונות הנשיות והגבריות הן לא משהו גורף אצל כולם, בכל כלל יש יוצא מן הכלל, ויש נשים טומבוי וגברים נשיים, אך גם כאלו שהם יוצאים מן הכלל, במהותם, הנפש שלהם והמוח עדיין עובדים בצורה השייכת למין שלהם. מבחינה מהותית, בבסיס בן נשי הוא עדיין בן, אלא שיש לו הרגישות גבוהה הרבה יותר מכלל הבנים.
זה לא הופך אותו לבת. במהות שלו הוא עדיין בנוי מבחינה נפשית כמו בן.
"בינתיים באותן חברות מדורניות ונאורות..." זו טענה מצחיקה, מכיוון שלא היו שחורים בתקופה בה שרפו מכשפות באירופה, אלף. בית, התרבות הזאת היא התרבות שפתחה ראשונה את שוויון הזכויות וזכויות האדם הבסיסיות-בצרפת. ולאחר מכן אמריקה-הראשונה שהפכה עבדים למשהו לא חוקי ויצאה למלחמה על זכותם לחופש.
ומצד אחר, הטענה הזאת מעיקרה דוחה את הטענה הקודמת שלך שהיו שבטים עם כמה מינים ושיש ללמוד מהם.. כי אם אתה טוען שאין ללמוד מעם שהתנהג בחוסר מוסריות.. שבטי האזטק הם דוגמא הכי קיצונית לחוסר מוסריות ואכזריות וחוסר אנושיות משווע. אבל לא היה נראה שהיה לך בעיה להביא את אותם שבטים פגאניים עם קורבנות אדם בתור ראיה אליך:)
לפחות העמים האירופאיים חתרו בסוף להגיע למוסריות, ובאמת הביאו את העולם לעידן המוסר המודרני(שיאמר שנהרס על ידי הwokism שמציג שיגעון בתור מוסר ובעצם מביא את האנושות למחוזות שפל מוסרי שלא ראו גם בימי הביניים).
gender identity disorder זאת הפרעה נפשית(היינו מחלת נפש. הפרעה, זו אחת הקטגוריות של מחלות הנפש), אשר הופיע ב-dsm-5 עד שwoke activists החליטו להוריד אותה בגלל שלצערינו מי ששולט במכון הפסיכולוגים הגדול בעולם כיום הם אנשי שמאל פוסטמודרניסטים שחופפים בדעותיהם עם האג'נדה הwoke. אבל אכן זאת הייתה מחלה מוכחת מחקרית שהורידו אותה *ללא מחקרי נגד המפריכים את הראשונים* אלא רק על פי דרישת קהילת הטרנסג'נדרים הwokes. וזה נוגע באחת הנקודות שכתבתי, שמשתיקים ויוצאים נגד כל דבר אשר נוגד את השקפת עולמם כי אין להם יכולת התמודדות מינימליסטית.
אני אסביר את הנכתב:) מכיוון שgender identity disorder זו הפרעה נפשית, ממילא טרנסג'נדר הוא אדם שחולה במחלת נפש. והגבתי בהקשר למה שכתבת על "קבלת טרנסג'נדרים". שכמו כל אדם המתמודד עם מחלה נפשית, יש להתייחס אליו בסובלנות ושזה דבר מאוד מורב להתמודד איתו, ולשלוח אותו לטיפול וללוות אותו ולתמוך בו בזמן הטיפול. ושרוב האנשים דווקא כשאתה פשוט משאיר אותם לנפשם, במהלך שנותיהם המבוגרות, ההפרעה הנפשית עוברת והם חוזרים להרגיש בנוח במין שלהם ולקבל את עצמם בשלימות. ומחקרים מראים שדווקא כשאתה מפריע, זה גורם להם להיות עסוקים בזה ואפילו להידרדרות המצב הנפשי.
"אתה מוכיח כמה אי אפשר לנהל דיון על טרנסג'נדריות בלי ההבנה הבסיסית של מהו מגדר".
כתבתי למעלה את ההגדרה של הwokes לגבי מהו מגדר. ואני מבין ואומר שזה שטויות.
וכשכתבתי "אשליות לגבי המין שלו"-אדם עם ג'נדר אידנטיטי דיסאורדר, מרגיש באמת שהוא מין נקבי בגוף זכרי(ולהפך). בשבילו ההרגשה אמיתית מאוד. אך זאת היא הרגשה סובייקטיבית שלא מעידה על האמת האובייקטיבית, וזה מאוד דומה להרגשות האימיתיות של סכיזופרני בהזיות שלו. שבשבילו הן אמתיתיות אך אובייקטיבית לא קיימות. ולעודד טרנסג'נדר ולחזק את האשליות בהן הוא חי לא יעזור לו להתקדם, והרחבתי על זה בפסקה הקודמת.
הבאת מחקר לגבות את מה שאתה אומר שכמעט 100 אחוז לא מתחרטים.
המחקר, שנעשה בnih, נעשה על ידי סטודנטים woke ובמטרה ברורה לגבות את האג'נדה הwoke, ללא בביקורת האמת, כפי שנעשים מחקרים מדעיים. ככה שהמחקר הזה לא שווה את הדיו שנכתב בו. בנוסף הnih זה המגבה ותומך בwoke agenda(עוד לפני ש"הוכחה מדעית" על ידי המחקרים הללו). ככה שהאינטרס שלו מאוד ברור. ולצערינו הוא משתמש בסמכות המדעית שלו להפיץ מידע תחת שם המדע, כאשר אין לו שום בסיס מדעי ולא נעשה בצורה מדעית בעליל. בקצרה-המחקר הזה הוא לא ראיה לכלום.
הבאת עיתון האומר שהמצב הנפשי של טרנג'נדרים לאחר ניתוח עולה בשיפור ניכר. העניין שהעיתון וכן הכותבת עצמם הם הכול חוץ מאובייקטיבים. זה כמו שתביא לי ראיה שנאציזם זה נכון מעיתון הפורפגנדה הנאצי. העיתון עצמו הוא בעל אג'נדת woke והכתבת היא בעצמה בעלת אג'נדת woke. האם היה בכלל ספק שתכתוב משהו *חוץ* מתמיכה באג'נדה הwoke? בנוסף, שהראיות עליהן היא נתמכת "למרות עשרות מאמרים ומחקרים". ולא מפרטת בשיט lol. אני לא מפרט בגלל שאני לא זוכר את המקור, אבל אם הייתי עושה עיתון הוא טורח לחפש את המקורות של המחקרים עליהם אני מתבסס:) שלמזלינו הם *לא* נעשים על ידי אנשים סובייקטיבים. במיוחד כשבתחום הפסיכולוגיה אין אנשים תומכי ימין קונסרבטיבי חוץ מג'ורדן פיטרסון. ככה שהמחקרים שנעשים באמת בצורה מדעית, לא נעשים על ידי ימין קונסרבטיבי אלא על ידי שמאל דמוקרטי, ככה שאין בכלל מה להתחיל ולהגיד שמנסים להטות לכיוון האנטי-woke. ובכל זאת אותם מחקרים, מדעיים באמת, שלא מקודמים על ידי שום אג'נדה, מראים את האמת:)
וכן עובדות שהמדיה מנסה להשתיק ומטאטאה מהר מתחת לשטיח. כמו זה שהיה מכון בבריטניה שעשה שינויי מין לקטינים(מתחת גיל 18), על ידי אבחון ודיבור איתם שהם צריכים את זה וזה יעשה להם טוב. ותשעים ושבעה אחוז מהנערים התחרטו מאוד על הדבר הזה שנים בודדות מאוחר יותר. המכון נסדר, אבל לא נראה שהדוגמא של המכון הזה מספיקה לעצור את האג'נדה הווקית.
"אני לא אתייחס לנקודה האחרונה, כי היא לא מגובה בכלום"
כתבתי שהדור לא שפוי, כי דור שנוטה בקלות להתאבדות, שרובו על כדורי דיכאון, שהוא ללא מרץ, דור נרקיסיסט ואפאתי, עם קשיי תקשורת גבוהים, דור שמכור לסמים ואלכוהול ואם לא זה אז למסך ולמחשב ולמדיה,-זה דור לא שפוי.. על זה כתבת שזה לא מגובה בכלום.
מה שכתבתי הוא לא משהו שהוא סוד, אלא משהו שקיים בצורה גלויה, וכל אדם בעל מודעות על הסביבה שלו(או שעכשיו יתחיל לנסות לשים לב לזה, ויגלה) שם לב לזה. כי זה משהו ברור מאוד במציאות בה אנחנו חיים. אין שום צורך להוכחה מחקרית או מדעית למשהו שניתן להסיק ורואים בבירור בעיניים. וזה בדיוק אחת הנקודות שכתבתי בתגובה הראשונה שלי, חוסר היכולת להבחין ולחשוב בצורה עצמאית, מונעת מיכולת הסקת מסקנות עצמאית.
וכן באותו עניין, זה כמו שלא צריך שום מחקר כדי לאמת שהמשטרה בישראל היא לא משהו בלשון המעטה ושמערכת החינוך על הפנים-בין במוסר וערכי האנוש שהיא (לא) מלמדת, ובין בשיטת הלימוד. אלו לא דברים שצריך מחקרים לאמת אותם. אלו דברים שניתן לראות בפשטות רק את תסתכל סביב ותלמד להסיק מסקנות.
אך זאת היא המצאה של תנועת הwoke.
התכונות הנשיות והגבריות הן לא משהו גורף אצל כולם, בכל כלל יש יוצא מן הכלל, ויש נשים טומבוי וגברים נשיים, אך גם כאלו שהם יוצאים מן הכלל, במהותם, הנפש שלהם והמוח עדיין עובדים בצורה השייכת למין שלהם. מבחינה מהותית, בבסיס בן נשי הוא עדיין בן, אלא שיש לו הרגישות גבוהה הרבה יותר מכלל הבנים.
זה לא הופך אותו לבת. במהות שלו הוא עדיין בנוי מבחינה נפשית כמו בן.
"בינתיים באותן חברות מדורניות ונאורות..." זו טענה מצחיקה, מכיוון שלא היו שחורים בתקופה בה שרפו מכשפות באירופה, אלף. בית, התרבות הזאת היא התרבות שפתחה ראשונה את שוויון הזכויות וזכויות האדם הבסיסיות-בצרפת. ולאחר מכן אמריקה-הראשונה שהפכה עבדים למשהו לא חוקי ויצאה למלחמה על זכותם לחופש.
ומצד אחר, הטענה הזאת מעיקרה דוחה את הטענה הקודמת שלך שהיו שבטים עם כמה מינים ושיש ללמוד מהם.. כי אם אתה טוען שאין ללמוד מעם שהתנהג בחוסר מוסריות.. שבטי האזטק הם דוגמא הכי קיצונית לחוסר מוסריות ואכזריות וחוסר אנושיות משווע. אבל לא היה נראה שהיה לך בעיה להביא את אותם שבטים פגאניים עם קורבנות אדם בתור ראיה אליך:)
לפחות העמים האירופאיים חתרו בסוף להגיע למוסריות, ובאמת הביאו את העולם לעידן המוסר המודרני(שיאמר שנהרס על ידי הwokism שמציג שיגעון בתור מוסר ובעצם מביא את האנושות למחוזות שפל מוסרי שלא ראו גם בימי הביניים).
gender identity disorder זאת הפרעה נפשית(היינו מחלת נפש. הפרעה, זו אחת הקטגוריות של מחלות הנפש), אשר הופיע ב-dsm-5 עד שwoke activists החליטו להוריד אותה בגלל שלצערינו מי ששולט במכון הפסיכולוגים הגדול בעולם כיום הם אנשי שמאל פוסטמודרניסטים שחופפים בדעותיהם עם האג'נדה הwoke. אבל אכן זאת הייתה מחלה מוכחת מחקרית שהורידו אותה *ללא מחקרי נגד המפריכים את הראשונים* אלא רק על פי דרישת קהילת הטרנסג'נדרים הwokes. וזה נוגע באחת הנקודות שכתבתי, שמשתיקים ויוצאים נגד כל דבר אשר נוגד את השקפת עולמם כי אין להם יכולת התמודדות מינימליסטית.
אני אסביר את הנכתב:) מכיוון שgender identity disorder זו הפרעה נפשית, ממילא טרנסג'נדר הוא אדם שחולה במחלת נפש. והגבתי בהקשר למה שכתבת על "קבלת טרנסג'נדרים". שכמו כל אדם המתמודד עם מחלה נפשית, יש להתייחס אליו בסובלנות ושזה דבר מאוד מורב להתמודד איתו, ולשלוח אותו לטיפול וללוות אותו ולתמוך בו בזמן הטיפול. ושרוב האנשים דווקא כשאתה פשוט משאיר אותם לנפשם, במהלך שנותיהם המבוגרות, ההפרעה הנפשית עוברת והם חוזרים להרגיש בנוח במין שלהם ולקבל את עצמם בשלימות. ומחקרים מראים שדווקא כשאתה מפריע, זה גורם להם להיות עסוקים בזה ואפילו להידרדרות המצב הנפשי.
"אתה מוכיח כמה אי אפשר לנהל דיון על טרנסג'נדריות בלי ההבנה הבסיסית של מהו מגדר".
כתבתי למעלה את ההגדרה של הwokes לגבי מהו מגדר. ואני מבין ואומר שזה שטויות.
וכשכתבתי "אשליות לגבי המין שלו"-אדם עם ג'נדר אידנטיטי דיסאורדר, מרגיש באמת שהוא מין נקבי בגוף זכרי(ולהפך). בשבילו ההרגשה אמיתית מאוד. אך זאת היא הרגשה סובייקטיבית שלא מעידה על האמת האובייקטיבית, וזה מאוד דומה להרגשות האימיתיות של סכיזופרני בהזיות שלו. שבשבילו הן אמתיתיות אך אובייקטיבית לא קיימות. ולעודד טרנסג'נדר ולחזק את האשליות בהן הוא חי לא יעזור לו להתקדם, והרחבתי על זה בפסקה הקודמת.
הבאת מחקר לגבות את מה שאתה אומר שכמעט 100 אחוז לא מתחרטים.
המחקר, שנעשה בnih, נעשה על ידי סטודנטים woke ובמטרה ברורה לגבות את האג'נדה הwoke, ללא בביקורת האמת, כפי שנעשים מחקרים מדעיים. ככה שהמחקר הזה לא שווה את הדיו שנכתב בו. בנוסף הnih זה המגבה ותומך בwoke agenda(עוד לפני ש"הוכחה מדעית" על ידי המחקרים הללו). ככה שהאינטרס שלו מאוד ברור. ולצערינו הוא משתמש בסמכות המדעית שלו להפיץ מידע תחת שם המדע, כאשר אין לו שום בסיס מדעי ולא נעשה בצורה מדעית בעליל. בקצרה-המחקר הזה הוא לא ראיה לכלום.
הבאת עיתון האומר שהמצב הנפשי של טרנג'נדרים לאחר ניתוח עולה בשיפור ניכר. העניין שהעיתון וכן הכותבת עצמם הם הכול חוץ מאובייקטיבים. זה כמו שתביא לי ראיה שנאציזם זה נכון מעיתון הפורפגנדה הנאצי. העיתון עצמו הוא בעל אג'נדת woke והכתבת היא בעצמה בעלת אג'נדת woke. האם היה בכלל ספק שתכתוב משהו *חוץ* מתמיכה באג'נדה הwoke? בנוסף, שהראיות עליהן היא נתמכת "למרות עשרות מאמרים ומחקרים". ולא מפרטת בשיט lol. אני לא מפרט בגלל שאני לא זוכר את המקור, אבל אם הייתי עושה עיתון הוא טורח לחפש את המקורות של המחקרים עליהם אני מתבסס:) שלמזלינו הם *לא* נעשים על ידי אנשים סובייקטיבים. במיוחד כשבתחום הפסיכולוגיה אין אנשים תומכי ימין קונסרבטיבי חוץ מג'ורדן פיטרסון. ככה שהמחקרים שנעשים באמת בצורה מדעית, לא נעשים על ידי ימין קונסרבטיבי אלא על ידי שמאל דמוקרטי, ככה שאין בכלל מה להתחיל ולהגיד שמנסים להטות לכיוון האנטי-woke. ובכל זאת אותם מחקרים, מדעיים באמת, שלא מקודמים על ידי שום אג'נדה, מראים את האמת:)
וכן עובדות שהמדיה מנסה להשתיק ומטאטאה מהר מתחת לשטיח. כמו זה שהיה מכון בבריטניה שעשה שינויי מין לקטינים(מתחת גיל 18), על ידי אבחון ודיבור איתם שהם צריכים את זה וזה יעשה להם טוב. ותשעים ושבעה אחוז מהנערים התחרטו מאוד על הדבר הזה שנים בודדות מאוחר יותר. המכון נסדר, אבל לא נראה שהדוגמא של המכון הזה מספיקה לעצור את האג'נדה הווקית.
"אני לא אתייחס לנקודה האחרונה, כי היא לא מגובה בכלום"
כתבתי שהדור לא שפוי, כי דור שנוטה בקלות להתאבדות, שרובו על כדורי דיכאון, שהוא ללא מרץ, דור נרקיסיסט ואפאתי, עם קשיי תקשורת גבוהים, דור שמכור לסמים ואלכוהול ואם לא זה אז למסך ולמחשב ולמדיה,-זה דור לא שפוי.. על זה כתבת שזה לא מגובה בכלום.
מה שכתבתי הוא לא משהו שהוא סוד, אלא משהו שקיים בצורה גלויה, וכל אדם בעל מודעות על הסביבה שלו(או שעכשיו יתחיל לנסות לשים לב לזה, ויגלה) שם לב לזה. כי זה משהו ברור מאוד במציאות בה אנחנו חיים. אין שום צורך להוכחה מחקרית או מדעית למשהו שניתן להסיק ורואים בבירור בעיניים. וזה בדיוק אחת הנקודות שכתבתי בתגובה הראשונה שלי, חוסר היכולת להבחין ולחשוב בצורה עצמאית, מונעת מיכולת הסקת מסקנות עצמאית.
וכן באותו עניין, זה כמו שלא צריך שום מחקר כדי לאמת שהמשטרה בישראל היא לא משהו בלשון המעטה ושמערכת החינוך על הפנים-בין במוסר וערכי האנוש שהיא (לא) מלמדת, ובין בשיטת הלימוד. אלו לא דברים שצריך מחקרים לאמת אותם. אלו דברים שניתן לראות בפשטות רק את תסתכל סביב ותלמד להסיק מסקנות.
לכל אחד מאיתנו יש לשון פנייה ולכל אחד נוח להיקרא אחרת. זה לגיטימי.
אין לי דעה על זה ככ
אני אכבד מי שרוצה שאקרה לו בלשון פניה. מסוים
אבל לפעמים אני אתבלבל לא מקטע רע
ולא צריך לקחת יותר מדי ללב
אני אכבד מי שרוצה שאקרה לו בלשון פניה. מסוים
אבל לפעמים אני אתבלבל לא מקטע רע
ולא צריך לקחת יותר מדי ללב
חרטה של ילדי סנטר
אנונימית
זה ליטרלי חלק מהשפה העברית. מכמעט כל שפה.