6 תשובות
זאת להקה לא הרכב מוזיקלי הגיוני שרק אחד ישיר
אנונימית
להקה. להקה לא מורכבת רק מזמרים, הנגנים הם חלק מאוד גדול וחשוב בלהקה (תכלס בלעדיהם אין להקה)
הגיוני שיהיה זמר אחד, הם לא צריכים יותר מזה
הגיוני שיהיה זמר אחד, הם לא צריכים יותר מזה
שואל השאלה:
התכוונתי שכולם נשמעים לי עם אותו קול
התכוונתי שכולם נשמעים לי עם אותו קול
בלהקה לא מחוייב שכולם ישירו, לרוב יש זמר ונגנים.
אנונימית
לא כל להקה חייבת להיות בקונספט להקת קייפופ, את יודעת...
שואל השאלה:
^מה הקשר לא הבנתי חח
^מה הקשר לא הבנתי חח
באותו הנושא: