5 תשובות
מבחינת כסף כן
מבחינת נהיגה לא ממש
כספית קשה
ופיזית תלוי איפה אתה לומד, יש ערים יותר ופחות קלות
זה בעיקר כלכלית קשה
מבחינת הלימודים עצמם זה תלוי באיזו עיר ואם לומדים על אוטומט או ידני
כן. יקר, מסובך, וטסטרים מכשילים על הדברים הכי מטומטמים.
יכול להיות מישהו יעמוד ליד המעבר חצייה וידבר בטלפון איזה 15 דקות. אבל בכל זאת אסור לך לנסוע, אחרת מכשילים אותך. את נאלצת לבהות בו 15 דקות רצוף. ברגע שאת תבואי לנסוע יכשילו אותך על המקום כי טכנית הרגל שלו על הכביש (קרה לחברים שלי)
זה דפוק לגמרי.
והמחירים הזויים